Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Halebop har en kampanj på sina kontantkort fram till sista maj där de bjuder på 50GB data under tre månader. Dessa ska enligt samtal med kundtjänst även funka i roamingläge inom EU med max 10GB per månad, men jag har inte testat själv ännu. Kan möjligen vara ett alternativ för dig åtminstone under sommaren då även EES-landet Norge omfattas.
Jag har plockat ut en bunt kort för att klara mig genom Europa :)
Välkommen till Norge!
Här surfar du, ringer, skickar sms och mms för samma pris som inom Sverige.
Du använder din vanliga surfmängd utan extra kostnad upp till 10 GB/månad när du reser inom EU/EES. Därefter kan du köpa extra surf till samma pris som i Sverige på www.halebop.se/surf
Det lokala larmnumret är 112.
Läs mer på halebop.se/utomlands
Trevlig vistelse!
Hälsningar Halebop

Sån fick jag senast imorse.
Surfpriser:

Hej, nu är din ingående surfmängd slut. Du kan surfa vidare med en begränsad hastighet eller köpa till mer surf genom att skicka sms till 4433 med texten 0.5GB, 1GB, 5GB eller 15GB beroende på vilken mängd du vill ha. Priser: 39 kr, 59 kr, 199 kr eller 299 kr. På halebop.se/mersurf kan du läsa mer. Hälsningar Halebop

Jag ringde Telia och fick ett ytterligare sim-kort med surfanslutning kopplat till mobilen. 49kr i månaden kostar det extra. Då kör bilen och paddan mot mitt mobilabonnemang.
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]