Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
bluuman skrev:Sitter nu och funderar på att köpa mig en R-front. Men frågan är om det ens är möjligt att få tag på en beggad?
:???: Jag funderar på hur det skulle se ut med svarta insattser i strålkastarna på din bil. vad tror du eller haru sett det på någon annan bil?
av bluuman
grammse skrev:
bluuman skrev:Sitter nu och funderar på att köpa mig en R-front. Men frågan är om det ens är möjligt att få tag på en beggad?
:???: Jag funderar på hur det skulle se ut med svarta insattser i strålkastarna på din bil. vad tror du eller haru sett det på någon annan bil?
Svarta insatser? Det som alla andra 2001or har menar du? Det hade jag ju innan jag lackade mina.
Användarvisningsbild
av Nexus
bluuman skrev:
grammse skrev:
Svarta insatser? Det som alla andra 2001or har menar du? Det hade jag ju innan jag lackade mina.
På A svarar jag :oops:
På B menar jag samma färg som bilen inte gråsvarta :wink:
av bluuman
grammse skrev:
bluuman skrev:
grammse skrev: :???: Jag funderar på hur det skulle se ut med svarta insattser i strålkastarna på din bil. vad tror du eller haru sett det på någon annan bil?
ok, blir i princip samma som innan och det ser jag ingen mening med.
Imorn drar jag och inhandlar lite backsensorer
Användarvisningsbild
av Nexus
bluuman skrev:
grammse skrev:
bluuman skrev: Svarta insatser? Det som alla andra 2001or har menar du? Det hade jag ju innan jag lackade mina.
ok, blir i princip samma som innan och det ser jag ingen mening med.
Imorn drar jag och inhandlar lite backsensorer
Du har rätt :) silver är betydling snyggare :wink:
av Sevak
Hur lackade du listerna i fronten. Tog du bort de. Vad lackade du me. Har hört att man först måste slipa ner de. Sen köra med något som håller på plast. Sen lack o sen klarlack. Kan du förklara hur du gjorde?
Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]

Motorbyte Volvo 240

Utrymmet framtill är begränsat så […]

Det är kolvar och vevaxel som skiljer mellan […]