Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jarre
på min 850 har jag infinity 5.25orbåde i fram dörren och bak dörren. dom spelar bra som satan
Användarvisningsbild
av ketto
Jarre skrev:på min 850 har jag infinity 5.25orbåde i fram dörren och bak dörren. dom spelar bra som satan
jo, men de va ju inte de han frågade efter, utan högtalarna som sitter på instrumentpanelen, du kanske har dom, ja har inte dom högtalarna iaf!
Användarvisningsbild
av Nexus
Henke850 skrev:Hej

Vad ska det vara för storlek på högtalarna som sitter på instrumentpanelen? 3", 4"?
Det är 3.5" men går att få dit 4" enligt MDS
Användarvisningsbild
av Henke850
grammse skrev:
Henke850 skrev:Hej

Vad ska det vara för storlek på högtalarna som sitter på instrumentpanelen? 3", 4"?
Det är 3.5" men går att få dit 4" enligt MDS
4" ska nog gå med lite stämjärn och hammare :wink:
tackar.

Det är bra att det är dörrhögtalare. Jag har haft några kärror med bara högtalare på panelen och där bak och det finns liksom inte någon resonans i panelen så det blir väldigt basfattigt ljud fram.
Användarvisningsbild
av Jarre
sorry fel av mig
Användarvisningsbild
av Nexus
Jarre skrev:sorry fel av mig
det gör ju inget :wink: nu vet vi vad man har för st i dörrarna oxå :D
Användarvisningsbild
av Jarre
När men endå är inne på den här tråden så kan ja tipsa om JBL's 6.9or, köpte ett par på BRL i västerås för de var nån jubeleumsmodell på högtalarna så dom kostade 1300:- istället för 3000:- är super nöjd med hur dom spelar :D riktigt grym bas äre fast de bara är 6.9or.
De va ett tips sådär :D

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]