Moderator: Moderatorer
forbo skrev:Mycket snyggt med insatserna lackade så :)
ragge1 skrev:snyggtTackar :)
wooxer skrev:Behöver inte ha torkare längre.forbo skrev:Mycket snyggt med insatserna lackade så :)ragge1 skrev:snyggtTackar :)
Funderar lite på om man skulle ta bort torkararmarna till strålkastarna och köpa täckbrickor från Rcast...
Frågan är ju bara vad SBP säger om detta när man besiktigar bilen?
forbo skrev:Precis, dom säger inte något.Nej tanken var ju att ta bort hela torkaren med motor och hela kittet.
Dock så tror jag dom kan klaga på om man tar bort torkarna och axlarna sticker ut.
Men det blir ju inget problem med pluggarna från Rcast :)
wooxer skrev:Köpte täckpluggar från radicast, kan inte direkt påstå att dom va värd pengarna, fick juh slipa bort halva pluggen innan de passa någorlundaforbo skrev:Precis, dom säger inte något.Nej tanken var ju att ta bort hela torkaren med motor och hela kittet.
Dock så tror jag dom kan klaga på om man tar bort torkarna och axlarna sticker ut.
Får däremot vänta ett tag med detta då Rcast sålt slut på sina pluggar och det framfår inte när det får hem nya igen.
Men bort ska dom :)
Gyhlén skrev:Jaså är det så dålig passform på dem?wooxer skrev:Köpte täckpluggar från radicast, kan inte direkt påstå att dom va värd pengarna, fick juh slipa bort halva pluggen innan de passa någorlundaforbo skrev:Precis, dom säger inte något.Nej tanken var ju att ta bort hela torkaren med motor och hela kittet.
Får däremot vänta ett tag med detta då Rcast sålt slut på sina pluggar och det framfår inte när det får hem nya igen.
wooxer skrev:Du kan juh alltid testa, inte säkert att alla täckpluggar va lika konstiga som mina men ja va då inte nöjd iaf, men man får väl vad man betalar förGyhlén skrev:Jaså är det så dålig passform på dem?wooxer skrev: Nej tanken var ju att ta bort hela torkaren med motor och hela kittet.Köpte täckpluggar från radicast, kan inte direkt påstå att dom va värd pengarna, fick juh slipa bort halva pluggen innan de passa någorlunda
Har annars hört att de skulla passa fin fint!?
Får väl bli till att spackla igen hela hålet och lacka om hela fronten då om man ska få det att likna något.
100 mil eftersom det ofta handlar om att åka[…]