Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvo_850.se
jag har en del från s80 som vill visa vad är de för del men kan inte skälv de så att min vän har åkt på semmester och han har s80 00-a tdi som har gått sönder nu är de så att jag skulle kunna köpa den delen men ven inte va är de för del , han skickade mms till min mobil så nu till fråga hur lägger man en bild på forum m.v.h diesel power
Användarvisningsbild
av volvo_850.se
volvo_850.se skrev:jag har en del från s80 som vill visa vad är de för del men kan inte skälv de så att min vän har åkt på semmester och han har s80 00-a tdi som har gått sönder nu är de så att jag skulle kunna köpa den delen men ven inte va är de för del , han skickade mms till min mobil så nu till fråga hur lägger man en bild på forum m.v.h diesel power
kan ingen lägga in en bild ?
Användarvisningsbild
av Loner
volvo_850.se skrev:
volvo_850.se skrev:jag har en del från s80 som vill visa vad är de för del men kan inte skälv de så att min vän har åkt på semmester och han har s80 00-a tdi som har gått sönder nu är de så att jag skulle kunna köpa den delen men ven inte va är de för del , han skickade mms till min mobil så nu till fråga hur lägger man en bild på forum m.v.h diesel power
kan ingen lägga in en bild ?
Se wooxers svar, eller pma mig eller adde så kan vi oxå fixa det.
MEN posta i rätt forum...

/L
Användarvisningsbild
av volvo_850.se
olafixar skrev:...eller via ditt personliga galleri här på jagrullar :D

http://www.jagrullar.se/forum/album_per ... er_id=4058
tack alla jag provar så får vi se om de kommer nån bild

Bild

Bild

dom delar har gått sönder för att kunna köpa dom måste jag veta va de är . jag har vart på bilia men de syns så dåligt ¨på telefon hoppas nån kan de , han sa till mig att de sitter på kylaren i fram och den har med acc och fläkt att göra menar han men som sagt de svårt att förklara nånting på telefon om man inte ser va de för del han behöver hoppas bi förstor mig annars är de bara skriva så få jag väl ringa honnom oc fråga mer ni ska ha stort tack alla
ha en bra dag

Lyfter en gammal tråd.. jag har själv f[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det verkl[…]

Jag kör hybrider från Volvo regelbundet[…]