- sön 25 mar 2018, 20:18
No worries. Jag hittar faktiskt ingen informationen om subwoofern någonstans på nätet just nu. Den finns så klart på min orderbekräftelse i alla fall.
Finns nog en chans att MY18-beställda levererade som MY19 istället, kommer med "Smartphone Integration (Apple CarPlay, Android Auto inkluderar extra USB uttag)" om man har beställt något av Teknikpaketen. Man kan ju hoppas att det inte är något de plockar bort från dessa bilar utan låter det hänga med som på alla "normala" MY19.
Finns nog en chans att MY18-beställda levererade som MY19 istället, kommer med "Smartphone Integration (Apple CarPlay, Android Auto inkluderar extra USB uttag)" om man har beställt något av Teknikpaketen. Man kan ju hoppas att det inte är något de plockar bort från dessa bilar utan låter det hänga med som på alla "normala" MY19.
Senast redigerad av 1 betterlead, redigerad totalt 0 gånger.
Drömbil: Aston Martin DB9 V12 Vanquish. I garaget skulle även en Jaguar E-Type få plats. Körde fr o m 31/5 -18 -- 12/6 -20 en Volvo XC60 T8 Bursting Blue - MY19. Min senaste Volvo var en V70 MY12 R-des 2,5FT. Min första var en Amazon 123 GT MY1967. Rattar en Audi e-tron nu.