Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hanzon skrev:Då är jag ett undantag.
Jag får upp alla spellistor i bilen, skapar jag en ny lista på iPad och går ut till bilen direkt efter det så dyker den nya spellistan upp i bilen direkt.
Så funkar det för de flesta, men om någon inte får det att funka så kan man testa som jag att skapa ett nytt konto, för då funkade det även för mig.
CarlRo skrev:Jag skapade ett nytt Spotify-konto och då fick jag upp spellistorna. Jag har kollat alla inställningar på mitt gamla konto och jag hittar inget konstigt, men det fungerar inte med spellistor i bilen. Prova att skapa ett nytt konto så kanske fler får detta att funka ..
Du har inte några ovanliga tecken i ditt användarnamn? Har sett liknande problem med just detta.
nilsgunnar skrev:
CarlRo skrev:Jag skapade ett nytt Spotify-konto och då fick jag upp spellistorna. Jag har kollat alla inställningar på mitt gamla konto och jag hittar inget konstigt, men det fungerar inte med spellistor i bilen. Prova att skapa ett nytt konto så kanske fler får detta att funka ..
Du har inte några ovanliga tecken i ditt användarnamn? Har sett liknande problem med just detta.
Bokstaven "å" är med, inga andra tecken.
CarlRo skrev:
nilsgunnar skrev:
Är rätt säker på att det är problemet. åäö och liknande i användarnamn blir problem.
Lite offtopic nu, när jag loggar in på Spotify så loggar jag in med min Facebook.

Har inget användarnamn eller lösen, Kan man logga in på detta viset via Appen i volvo bilar med?
fkullberg skrev:Lite offtopic nu, när jag loggar in på Spotify så loggar jag in med min Facebook.

Har inget användarnamn eller lösen, Kan man logga in på detta viset via Appen i volvo bilar med?
Du bör ha ett lösenord. Logga in på Spotifys hemsida via din Facebook o skriv in ett lösenord. Bilen måste ha lösen. Facebook alternativet finns inte i bilen.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
nilsgunnar skrev:
CarlRo skrev:
nilsgunnar skrev: Du har inte några ovanliga tecken i ditt användarnamn? Har sett liknande problem med just detta.
Är rätt säker på att det är problemet. åäö och liknande i användarnamn blir problem.
Akkurat, jeg har bokstaven Ø i brukernavnet mitt...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag får upp alla spellistor men kan däremot inte se hela spellistan… när jag spelat sista låten jag ser i bilen fortsätter den på listan som vanligt men det går inte att scrolla ner så långt och se själva listan.
Någon som har varit med om liknande?
B200ft svårstartad

Har bytt den till en Bosch original utan någ[…]

Jag hade valt D3. D4 kan sticka iväg en aning[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19

Stämmer, xtra maskinskade försäkrin[…]

Trasig Renault Scenic

Han (barnbarn), sambon och katten kommer ner till […]