- lör 03 mar 2018, 08:51
Ja, jag vill inte chansa därför vill jag nog sälja dessa, undra vad man kan få för dessa
Moderator: Moderatorer
kebabpizza skrev:Om du vet att du aldrig någonsin behöver panikbromsa eller väja så behåll kina-däcken...Nej inte ens då. KAN fungera om bilen står avställd över vintern eller nått.
SRT skrev:Står en relativt ny bil här ute nu som är mosad i fronten pga snöovädret när den gick i gropen enligt ägaren och den har fina dyra märkesdäck så i det fallet så höll däcken tydligen inte kvar bilen på vägen.Inga däck kan rädda bilar från sina ägare :lol:
ThomasT skrev:Var visst Landsail LS588 som jag beställt, inte 388.LostMySelf skrev:Hade 50 recensioner på bythjul.com och majoriteten var bra så jag beställde fyra stycken i 215/35/19 häromdan. Kör aldrig hårt så tror dom kommer funka kanon.Och 49 av dem tycker de fungerar "kanon" till och från jobbet... det är kanske inte under lugn vardagskörning som man skiljer agnarna från vetet, utan man är väldigt nöjd med att sina billiga däck funkar till och från jobbet...
.
Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]
Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]