Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ok då blir det nog byte senare.
Funderade på cc eller r-design grill men tror nog det blir sistnämda.
Magnus-B skrev:Ok då blir det nog byte senare.
Funderade på cc eller r-design grill men tror nog det blir sistnämda.
Byte själv från R-Design grill til CC-grill då det matcher den nedre grill i spoilarn bättre. 8)
Bilder kan ses på min garaget sida nedan.

Mvh,
Kristian
Jag så din bil på garaget och trodde det nedre gallret tillhörde cc men även r-design då.
De båda passar bra ihop på din bil.
Såg även bilden där grillarna ligger vid varandra och det var inte jättesnyggt att r grillen är blank.
Magnus-B skrev:Jag så din bil på garaget och trodde det nedre gallret tillhörde cc men även r-design då.
De båda passar bra ihop på din bil.
Såg även bilden där grillarna ligger vid varandra och det var inte jättesnyggt att r grillen är blank.
Är ju R-Design från 2016 och fram som är blank. Tyckar själv at den som Hova säljar som är den äldra modellen är mycket snyggare.

Tyckar Volvo har gjort fel med designen på grillen på S/V60-modellerne. Std. och CC har samme bottendel på fångarne mens R-Design har bikub mönstret. CC har bikub i övre grillen, mens R-Design och std. har ribbar i grillen. :roll: ?:-/

Mvh,
Kristian
Ja det är ju inte riktigt genomtänkt.
Hur är nedre grillen med tanke på p-sensorerna som jag inte har.
Tänker om jag vill ha cc grillen och nedre i samma look ,är sensorerna avtagbara så det inte syns att de ska sitta där?
Svarta kåpor är ju monterat nu och helt ärligt så skippar jag nog kromtänket helt och hållet vilket i sin tur gör att det kommer bli en annan grill utan krom.
Vad finns då R-design grillen i 2 olika utförande blank och matt? samt cc grillen förutom den jag har med kromet i?
Magnus-B skrev:Svarta kåpor är ju monterat nu och helt ärligt så skippar jag nog kromtänket helt och hållet vilket i sin tur gör att det kommer bli en annan grill utan krom.
Vad finns då R-design grillen i 2 olika utförande blank och matt? samt cc grillen förutom den jag har med kromet i?
https://www.hova.com/grill-xc-cross-cou ... v60-2014-/

https://www.hova.com/grill-r-design-volvo-s60v60-2014-/
R grillen passar ju egentligen bäst till min nedre grill som är ribbad.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
B230E K-Jetronic 740 till 240

"Nya" motorn är från en Volvo[…]

Jag har kört med den här setup:n ett tag[…]

Tvättat av den för i morgon så ska[…]

244 - Bälte bak

Hej Volvo 244DL, 1976, Nysåld i Schweiz Min[…]