Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CuteLunatic
GoranP skrev:Du förresten CuteLunatic, du skrev att du jobbar med programmering. Jobbar du med Volvo's system ? I bilarna ??
Jag är bara allmänt nyfiken ..
Yes, jag har VOC! hoppas du har rätt, får helt enkelt vänta och se. Det löser sig säkert :D

Nejnej, jobbar inte på Volvo :P
av CuteLunatic
Kan inte kolla då jag inte fått bilen än. Dock är ordern låst så kan ej ändra något :o[/quote]Ahh såpass. Tror att de ingår i voc paketet om ja mins rätt. PS jag har heller inte fått min. Men ska hämta den 8 mars :)

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk[/quote]

Spännande! vi får se vem som får den först då :wink:
Användarvisningsbild
av grillchips
CuteLunatic skrev: Spännande! vi får se vem som får den först då :wink:
Det bör ju vara så att du har det i och med VOC.
Provade att bygga en T8 men där fanns inte Klimatpaketet att välja, valde då en T5 och klickade upp specen för Klimatpaket VOC där det står följande:
• Volvo on Call med fjärrstart av parkeringsvärmare och Wi-Fi Hot Spot.

Så... Om VOC innebär fjärrstart och wifi hot spot i alla lägen, så är du hemma. Tror inte de har en "vanlig" VOC och hot spoten separat liksom. Kan inte hitta det som separata delar heller för den delen.
av CuteLunatic
grillchips skrev:
CuteLunatic skrev: Spännande! vi får se vem som får den först då :wink:
Det bör ju vara så att du har det i och med VOC.
Provade att bygga en T8 men där fanns inte Klimatpaketet att välja, valde då en T5 och klickade upp specen för Klimatpaket VOC där det står följande:
• Volvo on Call med fjärrstart av parkeringsvärmare och Wi-Fi Hot Spot.

Så... Om VOC innebär fjärrstart och wifi hot spot i alla lägen, så är du hemma. Tror inte de har en "vanlig" VOC och hot spoten separat liksom. Kan inte hitta det som separata delar heller för den delen.
Hmm.. då måste det ju nästan vara så.. :???: Stort tack för hjälpen grillchips, och er andra :roll:
Användarvisningsbild
av grillchips
Om inte annat bööör det stå i manualen. Men på en så "uppkopplad" bil som V90 och framförallt T8, så skulle jag bli mäkta förvånad om det inte fanns.
Jag har V90 broschyren här hemma med alla specs o tillval, kan kolla när jag nattat grabben.
av CuteLunatic
grillchips skrev:Om inte annat bööör det stå i manualen. Men på en så "uppkopplad" bil som V90 och framförallt T8, så skulle jag bli mäkta förvånad om det inte fanns.
Jag har V90 broschyren här hemma med alla specs o tillval, kan kolla när jag nattat grabben.
Ja, jag håller med. Vore väldigt konstigt precis som du säger. Ja, det hade ju varit guld! stort tack! så kanske jag kan sova bättre inatt :roll:
Användarvisningsbild
av grillchips
CuteLunatic skrev: Ja, jag håller med. Vore väldigt konstigt precis som du säger. Ja, det hade ju varit guld! stort tack! så kanske jag kan sova bättre inatt :roll:
Du kan allt sova gott inatt! ;)
Bild
av CuteLunatic
Spoiler »
Åh, tack! fyfan va gott, då vet man det! Nästan skyldig dig en öl nu ju! :-)-)
av tomasaso
Spoiler »
Tjena. På den bilden står det att panoramatak är standard. Jag är rätt säker på att det var tillval när jag beställde min. Jag får min om 2 veckor så då får vi se för jag beställde inte det, men jag skulle bara bli glatt överraskad :-)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Du mer än antyder att det inte skulle finnas[…]

Hej alla "out there" Låsproblem p&[…]

AC problem V70 2016 D3

Lite märkligt att reläet inte drar samt […]

Sedan kan tilläggas att vinstdrivande system […]