Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CETT
Beställde en T8 R-design i måndags, MY2019. :D
Var sugen på B&W men prishöjningen till 39 tkr på -19 avgjorde valet. Hur låter standardstereon i T8 med subwoofern som är standard i den? Jag hade inte möjlighet att lyssna på den konfigurationen, tyvärr.
Användarvisningsbild
av janischka
CETT skrev:Beställde en T8 R-design i måndags, MY2019. :D
Var sugen på B&W men prishöjningen till 39 tkr på -19 avgjorde valet. Hur låter standardstereon i T8 med subwoofern som är standard i den? Jag hade inte möjlighet att lyssna på den konfigurationen, tyvärr.
Har du fått någon leveranstid än?
Vet du vilka skillnader det är på R-design jämfört med MY18?
av CETT
janischka skrev:
Bara fått prel. leveranstid i juni. Vet inte så mycket vad som skiljer just R-design. Paketen är lite omstuvade vet jag.
Användarvisningsbild
av janischka
CETT skrev:
janischka skrev:
Bara fått prel. leveranstid i juni. Vet inte så mycket vad som skiljer just R-design. Paketen är lite omstuvade vet jag.
Är det från ÅF du fått det preliminära leveransdatumet?
av AndreasS
Efter sju månader och två dagar så ska jag få min XC60 T8 Inscription (den 19/2). Löjligt lång väntan, men ska bli riktigt kul att få en förhoppningsvis mycket bättre bil än min XC60 D5 -2012.

Vålvå: När beställde du (och vad)?
av CuteLunatic
AndreasS skrev:Efter sju månader och två dagar så ska jag få min XC60 T8 Inscription (den 19/2). Löjligt lång väntan, men ska bli riktigt kul att få en förhoppningsvis mycket bättre bil än min XC60 D5 -2012.

Vålvå: När beställde du (och vad)?
Riktigt långa leveranstider. Men jag tvivlar inte på att det är värt väntan, jag har 4 veckor kvar enligt "Min Volvo". Grattis till en fin bil :)
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 234
B230fk går dåligt & ojämnt

Felkoder?? Börja med "vanlig" servi[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Mitt vänstra framdäck har en negativ cam[…]

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]