Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

SBergdahl skrev:Ja att bara köra som en kratta är ju tyvärr inte straffbart ;-)
Ja det är förbanne mig tråkigt :D

Mike
Mötte en ensam polis idag i Kramfors...och vad satt polisen med i handen och tittade på....jo, mobilen, jaja, det är ju bara människor de med, men lite småkul med tanke på den nya lagen, ska väl tilläggas att jag själv hade luren i örat då vi möttes.
Varför använder du inte headset eller installerar bluetooth i bilen Derank?
Finns ju smidiga skapligt billiga lösningar om man har en bil som inte har det inbyggt.
joel80 skrev:Varför använder du inte headset eller installerar bluetooth i bilen Derank?
Finns ju smidiga skapligt billiga lösningar om man har en bil som inte har det inbyggt.
Jo, jag kör med blåtand i Volvon, men servicebussens inbyggda är så dårligt så folk hör knappt vad jag säger så jag kör med headset där, men då jag varit borta ett tag från jobbet så var det såklart urladdat idag då jag skulle ha det.
Ah.. Samma skit i en av våra jobb-bilar..
Jag brukar ta trådade headsetet om jag kommer ihåg men ibland har man inte huvet med sig.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Ja det klagade ju bussförarna över att de fick stanna vid vägkanten för att prata.
Körde själv en del amatörradio till för ett par år sen och det går ju lösa med en knapp på tex växelspaken till ptt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av 1 Magnus-B, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Magnus-B skrev:Ja det klagade bu bussförarna över att de fick stanna vid vägkanten för att prata.
Körde själv en del amatörradio till för ett par år sen och det går ju lösa med en knapp på tex växelspaken till ptt.
Knapp på växelspaken! Man vad händer med manligheten då ... Inget är ju manligare är riktig CB radio i händerna på Kris Kristoffersson i Convoy från -78... :D :D :D

Bild
Ja det klagade ju bussförarna över att de fick stanna vid vägkanten för att prata.
Körde själv en del amatörradio till för ett par år sen och det går ju lösa med en ptt knapp på tex växelspaken.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Hur fick du fram den kostnaden? googlade digital[…]

Vilken kabelhärva har du använt till mot[…]

MG 5 S är intressant, verkar vara ett ordentl[…]

Jo men hur får man bort denna klädsel s[…]