Moderator: Moderatorer

SBergdahl skrev:
SvenB skrev:Apropå torkduk. Har någon provat den här från Biltema?
http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Tvatt- ... 000036359/
Köpte en, men inte använt den. Vågar man det? :lol:
Jag har ett par såna. Jag tycker den är bra men har inte enormt mycket att jämföra med.
Samma här, tycker de fungerar bra.
andreas202 skrev:Lite OT, men, fick ett kina paket i Fredags som hade fastnat i tullen.

Bluetooth hörlurar ~290kr, sen till kom postens avgift och tull = 209kr.

Så det har redan börjat.
Frågan är hur de kan bedöma ditt pakets värde och komma fram till summan 209:-...? Rev och slet dom upp paketet, tro? Är momsen inräknad?
fjohan82 skrev:
andreas202 skrev:Lite OT, men, fick ett kina paket i Fredags som hade fastnat i tullen.

Bluetooth hörlurar ~290kr, sen till kom postens avgift och tull = 209kr.

Så det har redan börjat.
Frågan är hur de kan bedöma ditt pakets värde och komma fram till summan 209:-...? Rev och slet dom upp paketet, tro? Är momsen inräknad?
Brukar ju stå på utsidan.. I någon sorts märkliga kina-dollar med väldigt fördelaktig växelkurs ;-)
Bokat en XC90 att åka i när min får drag och PPC (Polestar Performance Chassi) monterat... :-)-)
Antiklimax deluxe.
Beställde, låt säga version 2 av en grej. Får hem paketet, glad i hågen, öppnar, har fått version 1. Som jag "redan har". Ett vänligt men bestämt mail till säljaren skickat, nu får vi se om han är villig att lösa det.

Edit:
Löst. Säljaren hade tydligen flera uppsättningar av 1 och 2, så det var helt enkelt en miss. Pallar inte hålla på att tjafsa om vem som ska betala retur hej och hå så jag köper den nya uppsättningen och behåller den gamla för att istället sälja vidare. Kommer definitivt få tillbaka pengarna iaf.
av Jensi
grillchips skrev:Antiklimax deluxe.
Beställde, låt säga version 2 av en grej. Får hem paketet, glad i hågen, öppnar, har fått version 1. Som jag "redan har". Ett vänligt men bestämt mail till säljaren skickat, nu får vi se om han är villig att lösa det.

Edit:
Löst. Säljaren hade tydligen flera uppsättningar av 1 och 2, så det var helt enkelt en miss. Pallar inte hålla på att tjafsa om vem som ska betala retur hej och hå så jag köper den nya uppsättningen och behåller den gamla för att istället sälja vidare. Kommer definitivt få tillbaka pengarna iaf.
Utveckla gärna vad det är för något.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jensi skrev:Utveckla gärna vad det är för något.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Nja, avvaktar tills jag fått hem rätt produkt. Ville mest skriva av mig. :D förhoppningvis är paketet framme på torsdag eller senast fredag. En V90 originalgrej som jag inte är supersåld på men priset var oslagbart så jag vill prova.
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev: Nja, avvaktar tills jag fått hem rätt produkt. Ville mest skriva av mig. :D
Visst är det skönt att vädra sitt missnöje ibland :wink:
  • 1
  • 870
  • 871
  • 872
  • 873
  • 874
  • 1912
Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv