Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av NilsO
Nej, tyskar i gemen gillar vare sig gasning av människor eller djur.

På 1950–1960-talen förekom uppfattningen att tyskar som folkgrupp måste ha någon särskild defekt med tanke på grymheterna under andra världskriget. Men i psykologiska försök visade man att normala, hyggliga människor som du och jag under rätt (läs: fel) omständigheter är kapabla till precis samma sak. Jag tänker bland annat på Milgrams experiment och "The Stanford Prison Experiment", som finns att läsa om på nätet.

Så jag tycker du ska ändra rubriken och inlägget så att de handlar om sakfrågan istället. :)
Användarvisningsbild
av Derank
exprerimentet var väl för att bevisa att avgaserna inte var cancerframkallande, människorna blev ju knappast tvingade att delta så dom skiter jag i, men jag gillar inet att de gör det på djur, de har lixom inget val. Sedan pågår det värre saker ute i världen........
av Lövet
Den här trådstarten är extremt tveksam. Se till att det blir en seriös diskussion. Att diskutera folkgrupper hit och dit...det är inte det här forumet rätt ställe för.
av NilsO
Att diskutera ämnet vore väl bra (avgastesterna) men trådstarten är ju snedtänkt. Om inte trådstartaren själv ändrar rubrik och innehåll så kan väl en moderator göra det.
Volvo V70 08 2.4d slö

Jag bytte denna del bh0 281 002 952_large_0.jpg […]

DennisCA's Volvo 850 -97

Nu är bilen inomhus och här kommer den f[…]

Generator Pv 444

Laddpänningen är för låg och […]

https://www.blocket.se/annons/ostergotland/volvo_v[…]