- mån 29 jan 2018, 15:42
Efter påfyllning körde de bilen 4 mil utan att några felkoder kom upp. De sa att jag kunde komma och plocka ut bilen o köra den ett tag. Jag är försiktigt optimistisk får jag säga...
Tryck vid tomgång och 90 visste han inte.
Märker jag att bilen fortsätter bete sig märkligt (regenererar ofta, vad jag tror) får det nog bli ett byte av filter ändå.
mattsson81 skrev:Jag gick in på länken du bifogade å för 3100kr ska man kanske inte räkna med att filtret motsvarar ett original filterPratade med verkstaden nyss och nu hade meddelande för att eolysvätska var slut kommit upp. Denna fyllde Volvo på i somras. Antingen har bilen regenererar väldigt ofta eller så fyllde de aldrig på i somras. Ca 1L hade de kunnat hälla i tanken idag.
detta kan ju givetvis spela Inn i sammanhanget.
hur många Hpa har du på tomgång om du kollar mätvärden å hur många Hpa har du i 90
Efter påfyllning körde de bilen 4 mil utan att några felkoder kom upp. De sa att jag kunde komma och plocka ut bilen o köra den ett tag. Jag är försiktigt optimistisk får jag säga...
Tryck vid tomgång och 90 visste han inte.
Märker jag att bilen fortsätter bete sig märkligt (regenererar ofta, vad jag tror) får det nog bli ett byte av filter ändå.
V70 1,6d drive 2010
- By SvenHenrik