- mån 22 jan 2018, 11:55
Du bör allt kunna klämma in lite % på tillvalen. Finns kanske inte så mycket att ta av där men många bäckar små. Du verkar däremot ha fått bra rabatt på själva bilen, om jag räknat rätt så är det drygt 11% bara där.
Ang B&W-ljudet för 30 lakan, provlyssna först för guds skull.
Bilen vi provade innan vi skrev offert hade detta och säljaren blev nästan förnärmad när jag efteråt förklarade att jag INTE gillade ljudet alls. Jag är ingen audiofil på så sätt men jag har koll på bra och dåligt ljud - B&W i den bilen kvalade inte in som bra, alls.
Jag provade alla möjliga settings, alla möjliga ljudspår, olika uppspelningsdevices. Men nej, inte ens "Göteborgs Konserthall" lät bra. Det är ett rent och snyggt ljud men med noll djup. Det lät som att ljudet var väldigt långt bort, Med 19 högtalare förväntar jag mig att bli kramad av ljudet, men icke. Vågar nästan säga att High Performance i min V50 låter överlag bättre.
Ang B&W-ljudet för 30 lakan, provlyssna först för guds skull.
Bilen vi provade innan vi skrev offert hade detta och säljaren blev nästan förnärmad när jag efteråt förklarade att jag INTE gillade ljudet alls. Jag är ingen audiofil på så sätt men jag har koll på bra och dåligt ljud - B&W i den bilen kvalade inte in som bra, alls.
Jag provade alla möjliga settings, alla möjliga ljudspår, olika uppspelningsdevices. Men nej, inte ens "Göteborgs Konserthall" lät bra. Det är ett rent och snyggt ljud men med noll djup. Det lät som att ljudet var väldigt långt bort, Med 19 högtalare förväntar jag mig att bli kramad av ljudet, men icke. Vågar nästan säga att High Performance i min V50 låter överlag bättre.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld