- lör 20 jan 2018, 08:23
Om man tittar på Vesper Sweden facebook så är där en film och där rör sig ECO/Power när han gasar.. mina är i botten hela tiden. Men no way att det är värt 5000 spänn när allt annat verkar fungera... jag skulle kunna sträcka mig till en tusenlapp max.
Jag provade ett antal gånger att försöka nollställa men det gick inte... Jag har ju VIDA så får väl testa om det går därigenom istället :)
Schmoyoho skrev:drbrain: kul att "mitt" instrument" kom till nytta :) Osäker på om adaptern hjälper för att få igång power- och eco-mätarna. Power-mätaren gillar jag personligen men den är inte värd några pengar. Eco-mätaren vill man nog inte ha i en T6:a ändå. Och jo, det går att nolla servicelampan på de digitala instrumenten också. Jag har själv gjort det men det tog mig några försök (men råkar du ha VIDA/DICE så är det ju såklart smidigare).Ja, jag tackar för att du skickade tillbaka den och tipsade ;)
Om man tittar på Vesper Sweden facebook så är där en film och där rör sig ECO/Power när han gasar.. mina är i botten hela tiden. Men no way att det är värt 5000 spänn när allt annat verkar fungera... jag skulle kunna sträcka mig till en tusenlapp max.
Jag provade ett antal gånger att försöka nollställa men det gick inte... Jag har ju VIDA så får väl testa om det går därigenom istället :)