Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja det känns som en väldigt kort väntan baserat på hur länge många andra får vänta.. Säljaren sa när vi skrev initiala offerten att leverans var kring april/maj vilket var anledningen (förutom priset) till att vi skippade vinterdäck. I värsta fall får hon bli ståendes en period... :D

Använder ni någon app för att följa bilens status eller surfar 99% av er här på mobilen?
grillchips skrev:Ja det känns som en väldigt kort väntan baserat på hur länge många andra får vänta.. Säljaren sa när vi skrev initiala offerten att leverans var kring april/maj vilket var anledningen (förutom priset) till att vi skippade vinterdäck. I värsta fall får hon bli ståendes en period... :D

Använder ni någon app för att följa bilens status eller surfar 99% av er här på mobilen?
Jag kör minvolvo. Jag beställde sista nov o då skulle bilen vara klar v10 men nu står de v8. Så de verkar vara ungefär samma långa (korta) kö fortfarande.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
En fråga, min bil (XC60) låses för ändringar på torsdag, hur lång tid tog det för er efter låsningsdatumet tills bilen va byggd?
Har vecka 10 som leveransvecka i dagsläget.

Är så jädra otålig, beställde 11e augusti, och fått vänta så länge :cry:
ForceWalker skrev:En fråga, min bil (XC60) låses för ändringar på torsdag, hur lång tid tog det för er efter låsningsdatumet tills bilen va byggd?
Har vecka 10 som leveransvecka i dagsläget.

Är så jädra otålig, beställde 11e augusti, och fått vänta så länge :cry:
Min (också XC60) låstes 21/12 och den ligger fortfarande bara som orderlagd..
Hämtade min nya V90 CC i Torsdags (11/1).

Sista ändringsdatum var 30/11, bilen slog om till byggd 20/12.Totalt vart det två veckor tidigare än den ursprungligt beräknade lev.v.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 54

Spolat automatlådan, bytt främre lä[…]

Hej på er! Jag hoppas ni kan hjälpa mig[…]

Hej! Jag har lite spridda ytliga rostangrepp p&ar[…]

Har hittat ett företag i Östersund som &[…]