Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Det finns väl markerade uttag på baksidan av kofångaren, det lär ju vara de optimala placeringarna. Fast det kräver ju lite mer jobb också.

/Martin
av DaAddez
Snygg värre..

Det där måste man ju fixa..

Matzen det där borde vi ju kunna fixa tillsammmans.. :wink:
av matzen10
DaAddez skrev:Snygg värre..

Klart vi borde! Dessutom kommer Brainded oxå förbi!! När har ni tid?!

---> Matz
av DaAddez
matzen10 skrev:

---> Matz
haha snackar vi allvar nu eller skämtar vi??!

Kul me träff med backsenorsmontering på alla :wink:
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Snyggt gjort Fluppen !!! Tackar för de utförliga bilderna.

Nu blir man ju onekligen sugen på att montera detta själv.
Skoj med någonting som för en gångs skull inte kostar så in i helvete mycket :) .
Användarvisningsbild
av G-kraft
hehe finns en hel del som inte kostar mycket pengar på biltema, sedan är det en fråga om det är bra kval och hur länge det håller...vissa delar från biltema är suvärena och vissa mindra bra...
Användarvisningsbild
av Brainy
DaAddez skrev:
matzen10 skrev:

---> Matz

Ringer matz mig före kl.15 när jag lär passera biltema så kan jag köpa tre satser och vi ses för montering ikväll eller imorgon (åker bort ifrån gnällbältet tidigt fredag morgon).

Det är dock på Saaben jag vill ha mina (alldeles för mörk toning på bakrutan för att se bakåt), men v70in har jag ju lossat kofångaren på förut så det lär gå snabbare att få till det på era.

mvh
Anders

Edit: kom på att jag lär försöka få permis mitt under semestern också :oops: men hon sitter och pluggar på dagarna inför stundande tenta så det lär inte vara något problem om det går att styra upp under dagtid för er.
av DaAddez
Brainded skrev:
DaAddez skrev:
matzen10 skrev: Klart vi borde! Dessutom kommer Brainded oxå förbi!! När har ni tid?!

---> Matz

Ringer matz mig före kl.15 när jag lär passera biltema så kan jag köpa tre satser och vi ses för montering ikväll eller imorgon (åker bort ifrån gnällbältet tidigt fredag morgon).

Det är dock på Saaben jag vill ha mina (alldeles för mörk toning på bakrutan för att se bakåt), men v70in har jag ju lossat kofångaren på förut så det lär gå snabbare att få till det på era.

mvh
Anders

Edit: kom på att jag lär försöka få permis mitt under semestern också :oops: men hon sitter och pluggar på dagarna inför stundande tenta så det lär inte vara något problem om det går att styra upp under dagtid för er.
Kan tvärr bara efter kl 15 i morgon torsdag.. passar det er?
Jobbar hela kvällen ikväll till 01. o på förmiddagen så är det förberedelse för bröllop på lördag (inte jag) med en massa bord o stolar, men efter de kan jag i alla fall
Användarvisningsbild
av Brainy
Om jag är tillbaka i arboga före absolut senast kl.20 så bör det gå. Men det är väl bara att jag och Matz börjar lite innan och sen slutför vi våra och tar din när du kommer?

Försökte ringa Matz men jag får inget svar, tar saaben ner nu iaf och får se om han hör utav sig.

mvh
Anders
av DaAddez
Brainded skrev:Om jag är tillbaka i arboga före absolut senast kl.20 så bör det gå. Men det är väl bara att jag och Matz börjar lite innan och sen slutför vi våra och tar din när du kommer?

Försökte ringa Matz men jag får inget svar, tar saaben ner nu iaf och får se om han hör utav sig.

mvh
Anders
Det låter som en bra ide, hoppas jag kan komma loss tidigare än 15 oxå..
men har du nåt tele man kan nå dig på?
PM:a det så ringer jag dig senare under dagen så vi kan komma överens om tider och så
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23
löphjul multirem

Tror att man kommer bättre åt brytrulla[…]

Bytt kupefläkt, vilket meck men nu kän[…]

Tjena! Har ett återkommande problem med min […]

Det var därför jag funderade på om[…]