Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
uppe på intsrumentbrädan om man inte har High performance sound eller vad det heter?
Har man "fetare" ljudkitt i bilen så sitter de väl en högtalare där?! Men om bilen har fattigatse ljudet eller mellan kittet??

Någon som vet?
av DaAddez
Honke skrev:uppe på intsrumentbrädan om man inte har High performance sound eller vad det heter?
Har man "fetare" ljudkitt i bilen så sitter de väl en högtalare där?! Men om bilen har fattigatse ljudet eller mellan kittet??

Någon som vet?
Det finns ingenting där, på sin höjd kan det sitta en distansring där. :lol:
Användarvisningsbild
av Honke
DaAddez skrev:
Honke skrev:uppe på intsrumentbrädan om man inte har High performance sound eller vad det heter?

Någon som vet?
Okej, Kanon! Tänkte ev dra kabeln till GPS`n där så den inte syns mer än precis nödvändigt.
av DaAddez
Honke skrev:
DaAddez skrev:

Någon som vet?
Okej, Kanon! Tänkte ev dra kabeln till GPS`n där så den inte syns mer än precis nödvändigt.
Låter som en bra idé
Användarvisningsbild
av Honke
DaAddez skrev:
Honke skrev:
DaAddez skrev: Det finns ingenting där, på sin höjd kan det sitta en distansring där. :lol:
Låter som en bra idé
Ironisk? :lol:
av DaAddez
Honke skrev:
DaAddez skrev:
Honke skrev: Okej, Kanon! Tänkte ev dra kabeln till GPS`n där så den inte syns mer än precis nödvändigt.
Låter som en bra idé

Ironisk? :lol:
Nej för sjutton, har själv inte gjort de men jag har ju centern i mitten. men har min Gps på ett brodit fäste i ventilationsgallerna i mitten, samt kablarna ner bakom stereon o där kopplat in den i ciggtändaren..
av aTommyC
Det her fungerer helt fett selv med HU850 og full pupp under gitteret på instrumentbrädan. Kjøpte en Holux 236 med ekstern antenne. Antennen ligger på gitteret, og kabelen smyger seg fint inn mellom de myke detaljene i brädan.

GPS-modulen ligger i hanskerommet, festet med strips (eller "plasticuffs" som det så fint ble kalt i en annen tråd her).

Tomtom på Nokia N73.

Funker kanon. Savner overhodet ikke RTI, som btw suxx bigtime. :)
av SeEmSi
Jag har satt en Garmin 660 på ett broditfäste. Dragit strömkabeln inklusive TMC antennen genom luftutblåset och upp under högtalargallret. Där ligger antennen fint gömd bakom och strömmen är inkopplad i en cigghona som jag dragit dit från bakom stereon. Det finns en y-kabel att köpa som man pluggar in bakom stereon.

Jag hade först en tanke på att sätta gpsen direkt på högtalargallret men då kommer den för långt bort.
Användarvisningsbild
av Honke
SeEmSi skrev:Jag har satt en Garmin 660 på ett broditfäste. Dragit strömkabeln inklusive TMC antennen genom luftutblåset och upp under högtalargallret. Där ligger antennen fint gömd bakom och strömmen är inkopplad i en cigghona som jag dragit dit från bakom stereon. Det finns en y-kabel att köpa som man pluggar in bakom stereon.

Jag hade först en tanke på att sätta gpsen direkt på högtalargallret men då kommer den för långt bort.
Ja de känns som den kommer en bit bort om man har den där uppe. Var hittade du Brodit fäste till Garmin 660??
Kanske man skulle tänka på....
Motorhuvsjustering

Nej plåten är frisk där och g&arin[…]

Lastnät till S60

Tänkte slänga in ett lastnät i en S[…]

Defekta spridare?

Har en nissan micra k11 1998 bensin som bara g&ari[…]

Sorry to post in english, still not confident enou[…]