Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LostMySelf
Ett par av mina tröskellister sitter inte fast just nu så jag undrar hur jag på bästa sätt fäster dom på tröskeln? Dubbelhäftande tejp? Lim känns som att det gör mer skada än nytta.
Användarvisningsbild
av Nexus
nja 850 serien har skruvar sitter under små lock.70 serien har klipps.

Eller vänta lite menar du instegslister med VOLVO text som sitter på tröskeln? var nog lite trött när jag läste :roll:
av LostMySelf
Nexus skrev:nja 850 serien har skruvar sitter under små lock.70 serien har klipps.

Eller vänta lite menar du instegslister med VOLVO text som sitter på tröskeln? var nog lite trött när jag läste :roll:
Instegslister med volvo-text stämmer :P
av LostMySelf
Nexus skrev:Då hade jag satsat på en 3M dubbelhäftande tejp. Se brukar sitta som f*n :D
Jag köpte nån "ultrastrong" dubbelhäftande tejp på Bauhaus som skulle tåla allt från kyla till vatten, tre lister sitter stenhårt men förarsidan har släppt helt. Ska jag vänta tills det blir lite varmare ute att fästa kanske?
Användarvisningsbild
av Nexus
Eller så värmer du upp tröskeln och listen med värmepistol. Jag brukar värma lite på dubbelhäftande tejp då biter den fast ordentligt :D
av LostMySelf
Nexus skrev:Eller så värmer du upp tröskeln och listen med värmepistol. Jag brukar värma lite på dubbelhäftande tejp då biter den fast ordentligt :D
Har tyvärr ingen värmepistol, fungerar det med ett hårfön?

... Vad köpte du för generator ... :-)[…]

Nästa elbil från Volvo?

Det ska bli mycket intressant att se hur insidan s[…]

Generator laddar ej batteriet

Byt lampan i instrumenthuset så löser d[…]

Tycker att ljudsystemet i min bil låter rikt[…]