Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
Hehe jag står faktiskt i grannens plats och fotar men visst min är 3 DM bredare än dom andra.
Hoppas ingen såg när jag o frugan gick runt och mätte platserna med måttband för att hitta den bredaste.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Tack Alla!
Kommer absolut skriva lite mer om bilen.
Har kört 60 mil nu så snart har jag hunnit känna tillräckligt för att skriva en liten recension.
En bild sålänge.
Bilagor
bild.jpg
bild.jpg (775.44 KiB) Visad 621 gånger
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Bjuder på en bild efter en snabbtvätt i -4
Bild
av III
Snygg bil. Jag har förra veckan blivit ägare till en v60 t3 Classic. Ser att du också fått gril med kromribbor fast bygg bil visar matta. Liksom både du och jag har mysbelysning fast det inte skulle vara med. Jag har även genomlyst luftfördelningssymbol. Skulle vara den enklare varianten. Däremot uppskattar jag de svarta listerna runt rutorna. Ser mera tidlöst ut än med kromet. Inte så mycket bling bling.
Användarvisningsbild
av fjohan82
III skrev:Snygg bil. Jag har förra veckan blivit ägare till en v60 t3 Classic. Ser att du också fått gril med kromribbor fast bygg bil visar matta. Liksom både du och jag har mysbelysning fast det inte skulle vara med. Jag har även genomlyst luftfördelningssymbol. Skulle vara den enklare varianten. Däremot uppskattar jag de svarta listerna runt rutorna. Ser mera tidlöst ut än med kromet. Inte så mycket bling bling.
Åtminstone tidigare har man fått svart grill om man inte har avståndsradar i Kinetic/Classic Edition.
Har man radar blir det den kromade, precis som Momentum och Summum. Dock har R-design svart grill oavsett...
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Jag såg inte att det var kromribbor i grillen förrän ett par dagar efter jag hämtat ut bilen ,nu gillar jag det men lite konstigt att man inte får bilen som den visas.
Jag valde voc och bruched alu så det är kanske därför det även blev genomlyst krom och mysljus.
Även jag gillar nog svart runt rutorna men har lite svårt att vänja mig då jag tycker skraplisten ser lite "billig" ut.
Valde även till läder och då fick man höj/sänkbar passagerarstol vilket inte stod listat någonstans.
av III
fjohan82 skrev:
III skrev:Snygg bil. Jag har förra veckan blivit ägare till en v60 t3 Classic. Ser att du också fått gril med kromribbor fast bygg bil visar matta. Liksom både du och jag har mysbelysning fast det inte skulle vara med. Jag har även genomlyst luftfördelningssymbol. Skulle vara den enklare varianten. Däremot uppskattar jag de svarta listerna runt rutorna. Ser mera tidlöst ut än med kromet. Inte så mycket bling bling.
Åtminstone tidigare har man fått svart grill om man inte har avståndsradar i Kinetic/Classic Edition.
Har man radar blir det den kromade, precis som Momentum och Summum. Dock har R-design svart grill oavsett...
Så kanske det är. Jag har avståndsradar. Men tycker det passar bra. Men bygg bil visar svart.
av III
Magnus-B skrev:Jag såg inte att det var kromribbor i grillen förrän ett par dagar efter jag hämtat ut bilen ,nu gillar jag det men lite konstigt att man inte får bilen som den visas.
Jag valde voc och bruched alu så det är kanske därför det även blev genomlyst krom och mysljus.
Även jag gillar nog svart runt rutorna men har lite svårt att vänja mig då jag tycker skraplisten ser lite "billig" ut.
Valde även till läder och då fick man höj/sänkbar passagerarstol vilket inte stod listat någonstans.
Har också voc och alu. Även där visade bygg bil den icke genomlysta figuren. Men den genomlysta är ju snyggare så det gör ju inget. Har halvskinn eller halvgalon för det är nog ingen äkta läder? Ska kolla om passagerarsätet är höjbart. Tror ryggstödet fällbart med en spak för transport av långt gods. Kollade du om det fanns färdigdraget till belysning i underkant dörrar och belysning i mittfacket?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Ditt ryggstöd bör vara fällbart,stod något i konfiguratorn om "Kromringar" på Audio- och ventilationsreglage vilket jag inte fått klart för mig vad det är då min har lite krom men vissa har krom på greppytan på volymratt och temperaturratt.
Kommer rycka bort dörrsidan när det har blivit lite varmare så inte plasten riskerar att spricka.
I mittfacket är lite lättare då ljusledaren sitter i mugghållaren.
III fick du auto avblänbar innerbackspegel i din bil?
Verkade som det blev tillval efter att jag beställt.

Kanske var slut på svart grill.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]