Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jonathan81
Startar jag min värmare tex 10 min innan jag ska åka med VOC, kör sedan 5 min hem och ställer den i garaget. Så fortsätter värmaren att gå tills den totala maximala tiden gått för värmaren om jag inte manuellt stänger av den.
av Bobbyofswe
Jonathan81 skrev:Startar jag min värmare tex 10 min innan jag ska åka med VOC, kör sedan 5 min hem och ställer den i garaget. Så fortsätter värmaren att gå tills den totala maximala tiden gått för värmaren om jag inte manuellt stänger av den.
Samma för mig.

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk
av calgot
Bobbyofswe skrev:
Jonathan81 skrev:Startar jag min värmare tex 10 min innan jag ska åka med VOC, kör sedan 5 min hem och ställer den i garaget. Så fortsätter värmaren att gå tills den totala maximala tiden gått för värmaren om jag inte manuellt stänger av den.
Samma för mig.

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk
Ja, det är precis vad jag upplever också, därav min undran över varför det inte finns någon symbol i displayen när den är igång. Det är ju lite irriterande när man slagit på värmaren åt frun (eller tvärtom) och man kör runt med den på i onödan - lätt att glömma att stänga av när man inte slagit på den själv.

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]