- ons 20 dec 2017, 15:03
Hej
Jag kan fasiken inte välja.
Men vill handla nya fälgar till bilen.
Vilket ska jag köpa ?
Kan vi köra liten röst?
Skriv fälg 1, 2 eller 3 ?
Det som får flest röster blir det handla tror jag.
Vi testar på skoj då
944 ÄR BILEN
Fälgar som jag funderar på är:
FÄLG 1
MIM 17" tyvärr finns de inte i 18", men de är jävulskt fina ändå till gammal classik volvo

Fälg2
OCEAN 18" behöver knappast en förklaring

Fälg3
OZ RACING GIOTTO äkta splitt fälgar 20" jag har dessa hemma.
Med spacers och skära lite i kanter får man dit de. Det skulle bli maxstuk då.
9.5x20 bak, 8.5x20 fram. Fruktansvärt dyra fälgar, över 50tusen nypris. De har jag redan över ifrån en annan bil i nyskick fast jag körde dom 4år

Fälg 1 och 2 blir att härma flera hundtals 940 ägare. Men dom är ju klockrena enligt mig på en 7-9ser volvo.-
-)
Fälg 3 OZ är lite för lyxiga fälgar kanske till en 940, men garanterat udda och maxstuk. 20TUM är sick på 940 men går.
Ur det ekonomiska så blir det nästan samma, om jag köper nya fälgar och nya däck.
Eller om jag köpte nya 20tums däck och spacers till mina OZ jag haft liggande par år i garaget nu .
Ska man smacka på 20tummarna som bara ligger i garaget, göra något udda som kan bli sjukt häftigt,
, eller köpa allt nytt och köra mindre hjul härma hundratals andra?
Rösta ni
Fälg 1, 2 eller 3 ?
Jag kan fasiken inte välja.
Men vill handla nya fälgar till bilen.
Vilket ska jag köpa ?
Kan vi köra liten röst?
Skriv fälg 1, 2 eller 3 ?
Det som får flest röster blir det handla tror jag.
Vi testar på skoj då
944 ÄR BILEN
Fälgar som jag funderar på är:
FÄLG 1
MIM 17" tyvärr finns de inte i 18", men de är jävulskt fina ändå till gammal classik volvo

Fälg2
OCEAN 18" behöver knappast en förklaring

Fälg3
OZ RACING GIOTTO äkta splitt fälgar 20" jag har dessa hemma.
Med spacers och skära lite i kanter får man dit de. Det skulle bli maxstuk då.
9.5x20 bak, 8.5x20 fram. Fruktansvärt dyra fälgar, över 50tusen nypris. De har jag redan över ifrån en annan bil i nyskick fast jag körde dom 4år

Fälg 1 och 2 blir att härma flera hundtals 940 ägare. Men dom är ju klockrena enligt mig på en 7-9ser volvo.-

Fälg 3 OZ är lite för lyxiga fälgar kanske till en 940, men garanterat udda och maxstuk. 20TUM är sick på 940 men går.
Ur det ekonomiska så blir det nästan samma, om jag köper nya fälgar och nya däck.
Eller om jag köpte nya 20tums däck och spacers till mina OZ jag haft liggande par år i garaget nu .
Ska man smacka på 20tummarna som bara ligger i garaget, göra något udda som kan bli sjukt häftigt,
, eller köpa allt nytt och köra mindre hjul härma hundratals andra?
Rösta ni
Fälg 1, 2 eller 3 ?
“ https://shop.klracing.se ” Biltema Bildelaronline24.com
Kör Äkta Volvo. Ej Riskok
Kör Äkta Volvo. Ej Riskok