Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Elektrikern84
Hej. ”Robbi” och jag är två V90 ägare som tycker att det skulle kunna vara både intressant och givande med en Bilträff i Täby den 28/12. De som har möjlighet kan komma att träffas, jämföra bilar, Vibrationer eller ej? Och allmänt diskutera Volvos SPA bilar!

Finns intresse?? :-)
Senast redigerad av 2 Elektrikern84, redigerad totalt 0 gång.
Ja, vi träffas ju ändå så varför inte fler. Scandic Täby där jag kommer att husera har en stor parkering och ligger vid en stor väg och blir ju en bra plats. Ta chansen, ju fler vi är, ju bättre referens får vi. Vi kan ju provköra varandras bilar lite och ta en fika sedan och bubbla lite bil, för de som vill.
Xanthopteryx skrev:Mycket bra idé! Men jag förslår att vi ändrar rubriken till SPA Vibrationer 2017! =)
Nu vet jag inte vad jag tar mig för den dagen, men det kommer jag ju veta så småningom.
Ändrat!!
Föreslår vi tar in på Spa samtidgt också!? Haha
Användarvisningsbild
av Robbi
Elektrikern84 skrev:
Xanthopteryx skrev:Mycket bra idé! Men jag förslår att vi ändrar rubriken till SPA Vibrationer 2017! =)
Nu vet jag inte vad jag tar mig för den dagen, men det kommer jag ju veta så småningom.
Ändrat!!
Föreslår vi tar in på Spa samtidgt också!? Haha
Ha ha, har aldrig tänkt på kopplingen!

Startar du kalibreringen efter du bekräftat t[…]

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Kamremsbyte V70N

Hej. Jag är ny här på forumet, s&a[…]

Hej! På mätarhuset som sitter i bilen f[…]