- tis 28 nov 2017, 13:00
Jag har kört V60 D4 Ocean Race sedan januari 2015 och har nu beställt en närmast fullutrustad ny S60 D4 som kommer att levereras v3 2018.
Har det egentligen hänt någonting med S/V60 sedan 2015 eller är det exakt samma funktionalitet jag kommer att få i min nya bil?
Det jag beställt är S60 D4 Classic Summum, Mussel Blue, Grå inredning, Automat, Intellisafe Assist-paket, Teknikpaket, Klimatpaket VOC, Intellisafe Surround, Progressiv servo, Akustikrutor, Park Assist Pilot
Har det egentligen hänt någonting med S/V60 sedan 2015 eller är det exakt samma funktionalitet jag kommer att få i min nya bil?
Det jag beställt är S60 D4 Classic Summum, Mussel Blue, Grå inredning, Automat, Intellisafe Assist-paket, Teknikpaket, Klimatpaket VOC, Intellisafe Surround, Progressiv servo, Akustikrutor, Park Assist Pilot
V60 D4 Aut Ocean Race Business Edition MY15. Ocean Blue II, blond skinninredning, touringchassi, driver support-paket, klimatpaket VOC, lastpaket laminerade sidorutor, Sensus navigation, hastighetsberoende servo