Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Derank skrev:Lite roligt det här, Polisen uppmanar folk att inet lämna saker synliga el alls i bilarnas pga stöldrisken, nu fyller folket sina bilar med varor. Om In Car delivery slår stort i framtiden, kommer tjuvarna garanterat att ligga steget före.

Än så länge använder ju inte ens en promille det, men iaf-
Paketen dom levererar ska vara "skyddade" från insyn. Alltså dom täcker t.ex en kartong med en TV så att det inte syns utifrån.
Dessutom är allt som levererats till bilen försäkrat från Volvia under tiden det ligger där.

Känns inte mer otryggt än att ha brandsläckaren, spaden och laddkablarna kvar i bilen.
Användarvisningsbild
av Derank
ja, din brandsläckare är ju het på svarta marknaden......du förstår säkert vad jag menar Joel om du sen känner dig trygg, så fine.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag förstår vad du menar men ser inte att det finns speciellt stor anledning att oroa sig. Jag tror inte stöldrisken ökar nämnvärt för att det niger ytterligare en grej i min baklucka.. Som dessutom enligt InCarDelivery-sidan ska vara anonym. Alltså ingen produktkartong eller liknande synlig.
Användarvisningsbild
av joel80
Nähe.. bättre lycka nästa gång. Leveranstiden jag valt blev plötsligt avbokad.. Precis då tiden började. (13:00) Trodde dom typ läst av var bilen var fel (eller för tidigt då jag 10min innan inte var så nära. :p )

Men det visade sig att postnord, som kör ut paketen, inte ens fått paketet ut till rätt terminal... hm...
Så överraskande att inte Postnord lyckas få fram paketet i tid...
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där et[…]

powershift lager ingående drivaxel

hör malande ljud och tror ej är hjullage[…]

Cigg-uttag maxström?

Förhoppningsvis går säkringen inna[…]

Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]