- tis 21 nov 2017, 11:15
#1213244
Du får tex köra rakt igenom Stockholm förbi centralen via centralbron och klara strand, men du får inte svänga av till centralen och släppa av en passagerare som ska med tåget om du inte är Euro 6. Allt krångel gör att det är svårare att få acceptans hos befolkningen.
Man införde ju trängselskatt för att tvinga upp bilarna från centrum till Essingeleden, Sen införda man trängselskatt på Essingeleden så bilarna kör genom stan igen. Väldigt logiskt. Allt handlar bara om att få in pengar.
Camel skrev:Bilden sätter ju ändå fingret på den brännande frågan man inte kan komma runt även om det bara är ett förslag. Ska man undanta de mest trafikerade genomfartslederna som är de stora utsläpparna från kraven för att inte skära av Sverige på mitten tills förbifart Stockholm är klar.
Du får tex köra rakt igenom Stockholm förbi centralen via centralbron och klara strand, men du får inte svänga av till centralen och släppa av en passagerare som ska med tåget om du inte är Euro 6. Allt krångel gör att det är svårare att få acceptans hos befolkningen.
Man införde ju trängselskatt för att tvinga upp bilarna från centrum till Essingeleden, Sen införda man trängselskatt på Essingeleden så bilarna kör genom stan igen. Väldigt logiskt. Allt handlar bara om att få in pengar.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.