Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Favazza
Märkte igår att på S60 '08 så blinkar inte blinkers längre vid låsning med nyckel.
När jag låser upp så gör det.
Vet att man kan stänga av den funktionen på nyare, men vad skulle det kunna vara här? Tycker det är en bra detalj så man ser att bilen tagit emot kommandot, om man står en bit bort.
Senast redigerad av 1 Favazza, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Rillee
Har du stängt huven ordentligt?
Användarvisningsbild
av SvenB
Favazza skrev:Kan det påverka? Finns inget larm på bilen...
Ska kolla.
Vilken bil finns inget larm på? Det är väl det du frågar om, att det inte blinkar vid larmning, enligt din tråd.
Användarvisningsbild
av snepo
Favazza skrev:Märkte igår att på S60 '08 så blinkar inte blinkers längre vid larmning med nyckel.
Vet att man kan stänga av den funktionen på nyare, men vad skulle det kunna vara här? Tycker det är en bra detalj så man ser att bilen tagit emot kommandot, om man står en bit bort.
Prova att slå igen huven hårt en eller två gånger. Fick det rådet när min inte funkade
av Favazza
SvenB skrev:
Favazza skrev:Kan det påverka? Finns inget larm på bilen...
Ska kolla.
Vilken bil finns inget larm på? Det är väl det du frågar om, att det inte blinkar vid larmning, enligt din tråd.
Min.
Jag menar låsning.
av Favazza
snepo skrev:
Favazza skrev:Märkte igår att på S60 '08 så blinkar inte blinkers längre vid larmning med nyckel.
Prova att slå igen huven hårt en eller två gånger. Fick det rådet när min inte funkade
Såg att den var stängd igår, men ska testa detta också.
Tack för tips.

Volvos egen lastgaller passar bara till andra rade[…]

Volvo car UX

Kan de inte bara skicka ut den nu haha. Vet ej om […]

XC60 MY27

Nu har även V60 blivit my27. Max 335 hk. T8[…]

Fick sålt mina gamla 18" igår, sa[…]