Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:
AndreasThn skrev: Våra barn delar på baksätet redan idag ;)
Det gör våra med, förutom under långresor. Då får lillan sitta i baksätet med sambon. :)
SBergdahl skrev:Grillchips: jag tycker tvärt om V90 är jäkligt snygg men den är nog tyvärr aldrig aktuell för mig eftersom de helt lagt ner att försöka bygga den mest praktiska kombin.
Ja, den har som sagt vuxit väldigt på mig även i stort. Framförallt efter provkörningen av T6an för ett år sen. Kändes riktigt tajt i styrningen och jag visste precis var jag hade tåget. :D En sån vill jag ha, punkt slut.
Derank skrev:Barnvagn käns ju lite som ett ikke problem i en xc60 el v90.
Kan inte minnas många gånger jag hade vagnen med då kiddsen var bebisar. Den stod mest på dagis som sovvagn.
Allt är ju relativt såklart. Vi har inte provat vår vagn som är relativt nätt, men oavsett har vi ofta med oss vagn, antingen för att vi inte orkar gå i hennes takt eller för att hon inte orkar gå. Den vagnen som kvinnan i händelsen hade var med liggdel och därför lite större modell men det var noll space kvar.
Däremot fasade vi ut vagnen tidigt för grabben och planerar att göra samma nu. En alternativ lösning är såklart takbox mene.... Ny bil vs takbox på befintlig bil, vet ju vilket jag hellre lägger pengar på. :lol:

Sittvagnar ta ju inte mycket plats annars, vi körde med en Brio Race från ca 1år
Slängt i gummimattorna och tvättat, att en bil kan bli så skitig på 5 dar...
Underbehandlat med Tershine Refract Ceramic SiO2, nu vid tvätt blev det Turtle avfettning sen avspolning. Saltsmörjan bara rann av :-)-)
Bil.jpg
Bil.jpg (1.49 MiB) Visad 9475 gånger
Köpte igår en S70 MY2000 som jag bytte in på bilfirma för 10 år sedan...
Favorit i repris kan man säga, gillade verkligen den bilen, men då vi köpte en XC90 tyckte jag det blev för dyrt med två stora Volvo och köpte en Skoda Felicia som andrabil i stället :-O)
Den ser ut som då jag bytte in den, tokblank i lacken och helt rostfri med endast 4000 mil extra på 10 år, den dök upp på Blocket och jag ville bara ha den igen, hustrun sa att jag verkligen gillade den bilen när den såldes.
Får se om den blir en bil för någon av sönerna vad det lider.

Mike
Kom över 4st 17" Balder idag för en mkt bra peng.
Undra bara vad jag ska med dessa till... :roll:
fjohan82 skrev:Kom över 4st 17" Balder idag för en mkt bra peng.
Undra bara vad jag ska med dessa till... :roll:
Sälja vidare lite dyrare? :wink:
Kommer antagligen in via packningen på delen dom är monterade på, den är mer svamp än packning :/ Ska byta ut hela den delen på min när vädret tillåter, inget större projekt (förutom att man får riva inredningen på luckan ;p)
andreasw skrev:Bytte till LED Backljus ikväll, jäklar vilken skillnad!
Backljus (Medium).jpg
Sen bytte jag även ut nummerskyltsbelysningen... Inte fint, tom vatten i lampan. Vars kommer allt detta vatten ifrån?
Nummerskylt (Medium).jpg
Någon länk var du köpte backljuset?
  • 1
  • 825
  • 826
  • 827
  • 828
  • 829
  • 1912

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem