Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bassebus
Har mindre koll än 0, men hoppas att det finns kunnigt folk här.
Det finns ett förvaringsfack på min xc60 framför/under panelen framför växelspaken.

Det vore utmärkt om man kunde ”modda” dit en qi laddare.

Hur börjar man öht researcha en sån här sak?
Antar att man måste lyckas demontera delar av interiören, få dit en laddplatta och sen lösa strömförsörjning....
Finns det firmor (Stockholm) som jobbar med sånt här?
av Rådlös
Det finns säkert firmor i Sthlm som vet mer eftersom det säljs enheter på bl.a Biltema, Kjell & Co och säkert många andra prylvaruhus och motsvarande ställen.

Om man Googlar på QI-laddare så finns det ju speciella modeller som är avsedda för bilar. Det kan kanske ge lite tips på lämpliga platser om man kollar på hur dom som är avsedda för bilar, ser ut. Jag såg t.ex en bild på någon modell som var en telefonhållare samtidigt. Jag hade på 90-talet en telefonhållare i bilen, (till en gammaldags mobiltelefon) men det var en dålig konstruktion och jag minns hur förtretligt det var varje gång telefonen lossnade och ramlade ner på golvet. Så kolla även att en eventuell hållare håller vad den lovar! Alltså i detta fallet: En telefon.
av Psyko
Har köpt qi hållare på eBay som jag sen placerat vid ventilstionsgallret i mitten. På så sätt är telefonen bra placerad gällande mottagning och för att enkelt kunna byta spellista på Spotify osv.

Har fungerat riktigt bra dom hållare jag testat
Användarvisningsbild
av SagaPer
Psyko skrev:Har köpt qi hållare på eBay som jag sen placerat vid ventilstionsgallret i mitten. På så sätt är telefonen bra placerad gällande mottagning och för att enkelt kunna byta spellista på Spotify osv.

Link til produkt?
av Psyko
SagaPer skrev:
Psyko skrev:Har köpt qi hållare på eBay som jag sen placerat vid ventilstionsgallret i mitten. På så sätt är telefonen bra placerad gällande mottagning och för att enkelt kunna byta spellista på Spotify osv.

Link til produkt?
Sök bara på "car vent qi holder" så kommer du hitta en uppsjö av det

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]