- ons 01 aug 2007, 14:43
Någon som har bilder på Dalarö Cacao samt läder Cacao? Gärna egna bilder.
Moderator: Moderatorer
Kelvin skrev:Någon som har bilder på Dalarö Cacao samt läder Cacao? Gärna egna bilder.Jag har Cacao i läder samt Nordic Light Oak, är det någon särskild vinkel eller detalj du vill ha med så skall jag försöka ta några kort i morgon när det är ljust.
Appel skrev:Snyggt! Ser riktigt sobert ut. Kan tänka mig att den är mer brun i verkligheten, ser lite oxblodsfärgat ut på dina bilder.Kelvin skrev:Någon som har bilder på Dalarö Cacao samt läder Cacao? Gärna egna bilder.Jag har Cacao i läder samt Nordic Light Oak, är det någon särskild vinkel eller detalj du vill ha med så skall jag försöka ta några kort i morgon när det är ljust.
Kelvin skrev:Snyggt! Ser riktigt sobert ut. Kan tänka mig att den är mer brun i verkligheten, ser lite oxblodsfärgat ut på dina bilder.Jo, den ser lite oxblodsfärgad ut i verkligheten också, jag hade nog hoppats på en brunare nyans så som reklambilderna visar.
Appel skrev:Såg en läder cacao idag (genom rutan) såg mycket mörkare ut än dina bilder. Kanske du tagit med blixt? Posta gärna fler bilder.Kelvin skrev:Snyggt! Ser riktigt sobert ut. Kan tänka mig att den är mer brun i verkligheten, ser lite oxblodsfärgat ut på dina bilder.Jo, den ser lite oxblodsfärgad ut i verkligheten också, jag hade nog hoppats på en brunare nyans så som reklambilderna visar.