Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1207784
För egen del finns intresse och jag följer de flesta garagetrådarna flitigt men har inte så ofta något att tillägga, känns inte meningsfullt att flika in med ett "fint". Nog för att jag å andra sidan förstås det nog är trist att uppdatera tråden utan att få någon som helst respons.
#1207859
Jag är också skyldig till att läsa flitigt utan att kommentera så ofta :)

Jag delar f ö åsikten att det ser lite ensamt ut det där 2.3T-emblemet. Att det sitter mer än ett på högersidan gör nog sitt för att det ska lite extra ensamt ut.
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 291
Vinande ljud från AC(V70 D4 2016)

Tyvärr kommer jag inte med någon lö[…]

Elproblem i baklucka

kan inte vara jordfel då den öppnar me[…]

Kass generator? V70-2012

Svårt på en modernbil att mäta io[…]

Är det nån som vet vilket moment skruva[…]