NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jensen
DanneF skrev:nu börjar det snart bli dags o sälja v50in, så ni som jobbar på bilia och andra återförsäljare med begagnathallar, är de bra sug efter begagnade flexifuels nu me tanke på trängselskatten som börjar imorron?

Det har varit grymt drag efter Flexibilar, det är nästan det enda som säljs när det gäller S40/V50.

sedan tänkte jag även höra mej för, vad tror ni att ett par Zaurak silver bright med sport còntact 2 däck 5mm kvar är värda om man säljer löst?
ca6000-8000kr tror jag på.
av DanneF
Jensen skrev:
DanneF skrev:nu börjar det snart bli dags o sälja v50in, så ni som jobbar på bilia och andra återförsäljare med begagnathallar, är de bra sug efter begagnade flexifuels nu me tanke på trängselskatten som börjar imorron?

Det har varit grymt drag efter Flexibilar, det är nästan det enda som säljs när det gäller S40/V50.

sedan tänkte jag även höra mej för, vad tror ni att ett par Zaurak silver bright med sport còntact 2 däck 5mm kvar är värda om man säljer löst?
ca6000-8000kr tror jag på.
jensen, hur ser det ut i begagnathallarna me flexifuel? blir de bättre drag efter dom nu när tullarna börjar?
Användarvisningsbild
av Jensen
Svaret på din fråga slank med i citera fältet.
Jag provar igen, under Juni/Juli så har det nästan enbart sålts S40/V50 Flexifuelbilar.
Under dessa 2 månader tror jag att det gick iväg 2 bensinare totalt.
(Vi säljer ca 50bilar i veckan. Bilia HN)
Så efterfrågan på miljöbilar är enorm just nu, detta gäller faktiskt även
Bi-Fuel varianterna.
av DanneF
Jensen skrev:Svaret på din fråga slank med i citera fältet.
Jag provar igen, under Juni/Juli så har det nästan enbart sålts S40/V50 Flexifuelbilar.
Under dessa 2 månader tror jag att det gick iväg 2 bensinare totalt.
(Vi säljer ca 50bilar i veckan. Bilia HN)
Så efterfrågan på miljöbilar är enorm just nu, detta gäller faktiskt även
Bi-Fuel varianterna.
ah precis vad jag ville höra, sorry jensen, såg inte att du svarat innan.

vad säger "gröna listan" om min bil i prisbild?
kolla första inlägget för detaljer.

tackar på förhand!
Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att moto[…]

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]