- mån 30 jul 2007, 21:55
tjena alla... körde hem idag från jobb så började bilen hacka... körde in på närmaste mack och kollade i motorummet... så att en slang gått av... vet inte hur jag ska förklara det riktigt men på min bil sitter en liten sak som det går in en slang från och en ut.. va jag har hört så är det den som styr co värdena så dom blir rätt imed att bilen är italy inport... men men... byta iallafall slangen och bilen gick fortförande hackigt.. så jag kollade över alla slangar på bilen men hitta ingen som va skadad.. sen kollade min polares fassa på bilen och han trodde det va tändstiften som inte va riktigt ok han tyckte den gick på 4cc bara... efter mkt pill med slangar och mög så byte vi tändstiften oxo bilen gick lite bättre plus att jag tog bort det öppna filter och satte ditt original... bilen gick sen lite bättre... efter 15 min lung körning så prova jag dra på och nu funkar bilen igen =) va som kan varit det stora orsaken till det hela har jag ingen aning om^^ men bilar är bilar.... tänkte beställa ett riktigt öppet filter med avskärmingar och allt.. efter som det jag hade på va inhandlat på micro för 299kr...... plus att bilen laddar 1.3 med öppetfilter 1.1 med original....
detta va nog det hela säkert missat ngt.... Ngn som vet var man kan köpa riktigt filter Kit?```?????
ha de bra alla MVh Edgarn
detta va nog det hela säkert missat ngt.... Ngn som vet var man kan köpa riktigt filter Kit?```?????
ha de bra alla MVh Edgarn
Volvo 850 T5 Chip så klar