Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Laddade ner på USB-HDD igår som jag brukar. Dock så startade aldrig uppdateringen automatiskt då jag pluggade i den i bilen i morse. Det har den alltid gjort tidigare. :???:
mange69 skrev:Laddade ner på USB-HDD igår som jag brukar. Dock så startade aldrig uppdateringen automatiskt då jag pluggade i den i bilen i morse. Det har den alltid gjort tidigare. :???:
Vad händer om du trycker på nav knappen, går den igång då?
mange69 skrev:Laddade ner på USB-HDD igår som jag brukar. Dock så startade aldrig uppdateringen automatiskt då jag pluggade i den i bilen i morse. Det har den alltid gjort tidigare. :???:
Så vart det för mig när jag först laddade ner till min dator för att senare lägga över på USB. Däremot så startade det direkt när jag hade tankat ner direkt på USB-minnet.

.
Pratade med Volvo Support idag, (via Volvo On Call) och dom sa att det var problem men senaste uppdateringen då den har samma filnamn som den näst senaste, dvs. då händer inget när man pluggar in USB i bilen. Skall fixas snarast enligt dem, vad nu det innebär.

Få väl prova att ladda ner i början på veckan som kommer antar jag.
Ovan gäller en XC60 -17 iaf.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35

inget ovanligt, jag har bytt båda på m[…]

Nåväl, jag unnade mig. Eller bilen. S&a[…]

Om båda har samma Volt område och pol&[…]

Högt oljud ej från motor