Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hanzon
Jag kör på separat mobiltbredband 4G från Telia, 20GB/mån 149kr/mån det alternativet är i överkant enbart för Spotify och lite annat som använder internet i bilen.
Lite vad du ska använda det till, enbart Spotify och internet till appar i Sensus säger jag 5GB snarare än 50GB

https://nettbutikk.telia.no/mobilt-bredband
Senast redigerad av 3 Hanzon, redigerad totalt 0 gång.
av ansjo
Körde en Telenors simkort första månaden och gjorde slut på 5Gb på tre veckor. Mest Spotify på bästa kvalitén, ca 1 timmar den.
Beställde istället simkort från Telia och får 5Gb surf i månaden för 99:- då Telenor inte har något liknande abonnemang för samma pengar.
barcusmrandt skrev:Ok tack för svar alla! Skaffade ett datakort och stoppade in där bak. I bilen alltså... Bild står så här. Nån som har fått det samma meddelandet?Bild
Vänt åt fel håll?
Det lyckades jag med. Inte extremt smart placering av den där pilen. Vem kom på att pilen skall linjeras med någon annan märkning, och sedan placera det INÅT?
Kör själv Telia Sense i min V70 (har ej VoC) og får 20GB i månaden för 99. Någon som vet om det funkar att köra Telia Sense och VoC samtidigt? Har beställt XC60 med VoC.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har tvillingkort till mobilen som har 40gb. Kör Spotify ett par timmar i veckan.. Ibland lite surf med YouTube, SVT play eller viaplay.

SVT play tar ca 1.2gb/timmen om man kör högsta kvalitén.

Hemma kör jag 4g-abb än så länge. Ska få fiber nu vilken månad som helst.. Vilket är i sista stund då det ABB jag har hos bresbandsbolaget stängs av 1a Dec! Dom slutar med mobila bredband, och det finns inget alternativ för mig där då jag gör sv med 200-250gb per månad på det 4g-abbet. 199kr per månad betalar jag för det... Dom tyckte att jag kunde gå över på Telenors 40gb/månad..för 249kr per månad.. Hm.. Skulle behöva minst 5st sånna då... :/
Ok nu har jag kört en del med wifi i bilen, men förbrukningen av data stämmer inte helt. I bilen står det att jag har använt 8GB hittils, mens Telia säger 5GB. Nån som vet varför det är så? Räknar bilen fel eller räknar den med nån förbrukning som inte går via mitt sim kort?

Det går med dubbla skruvstäd rätt […]

startsperre

Fant ut Disse Paramette.

Men läsaren visar ju massa felkoder,vilka &au[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre v[…]