- tis 26 sep 2017, 20:30
Eftersom du säkert vet att det inte är modellrelaterat, jobbar du på Volvo?
Psyko skrev:Nej, jag har hört nämnas på denna tråd att bilar står kvar, att ÅF har fått i uppdrag att leta fel och lägga mycket resurser på det och att det kan handla om motorkuddar och icke härdade drivknutar och att det är ett genomgående problem med dessa modeller. Jag vill gärna veta om det stämmer. De som har skrivit om detta är plötsligt tysta om det? Därav min undran.Robbi skrev:Psyko: Märk väl att jag inte har påstått något, jag ställde frågor. Om du går tillbaks i denna tråd så förefaller det vara ett modellspecifikt problem som debatterades flitigt ett tag. Nu har debatten lagt sig och jag frågade då varför, på ett provokativt sätt. Det är ju så man ibland får respons.Ok, jag uppfattade det som att du "visste" att bilar stod kvar på bandet pga av detta. Vilket det förstås inte gör då det inte är något genomgående problem på dessa modeller.
Det jag menar är att alla inlägg i denna tråd inte nödvändigtvis säger att dom har ett fel på sin bil. Vissa har det säkert men när man läser om vibrationer så börjar man analysera sönder sin egna bil och märker helt plötsligt att man har vibrationer. Fast egentligen kanske det inte är ett fel utan det är vägen man känner.
Jag vill inte på något sätt förminska problemen med vibrationer som vissa säkert har och jag hoppas verkligen att dom som är drabbade får en lösning på det.
Skickat från min TA-1004 via Tapatalk
Eftersom du säkert vet att det inte är modellrelaterat, jobbar du på Volvo?