Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ER
grillchips skrev:Med det resonemanget kan man ju sluta gå till frisören och liknande.
Utsidan på bilen har i mitt tycke exakt lika mycket värde som insidan. Anser att det handlar om en helhetsbild, interiören kan vara hur modern o fräsch som helst men om inte utsidan "matchar" så faller även interiören.
Jag ångrar inte en sekund att jag bytte till dubbelpipigt på min bil, ej heller att jag köpte sportratt etc.
Dock så skall det vara praktiskt också, sett för många tokbrölande bilar med tre bokstäver i namnet som inte klarar av vanliga vägar när dom är så sänkta att det tar i någonstans om dom skall korsa en normalt vägbula och ej heller kan lastas fulla då däck skulle ta i skärmkanter pga överskattande av utrymmet i hjulhuset. Inte sällan även olagligt tonade rutor på dessa och man tror man sitter över lagen.
Fetare kringla att krama om är bara trevligt oavsett "glidare" eller "sportbil".
Självklart, man behöver ju inte överdriva förstås. ;)

Har du bytt till en "annan" stol så[…]

Jag tror 900 är att betrakta som billigt f&ou[…]

Hittade felet lite längre in just innan kabla[…]

Hej, min volvo s60 t5 från 2002 med DSTC har[…]