Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Apjon
PartyNordmann skrev:
Apjon skrev:Ok, tack. Fast det där verkar ju gälla förmånsbilar för Volvoanställda?!?
https://m.volvobil.se/times/

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jaa? Googlar man volvobil.se så är det vad jag förstår en sida för volvoanställda? Man kan ju hoppas att de får bilarna efter att vi i pöbeln fått våra?
av PartyNordmann
Apjon skrev:
PartyNordmann skrev:
Apjon skrev:Ok, tack. Fast det där verkar ju gälla förmånsbilar för Volvoanställda?!?
https://m.volvobil.se/times/

Jaa? Googlar man volvobil.se så är det vad jag förstår en sida för volvoanställda? Man kan ju hoppas att de får bilarna efter att vi i pöbeln fått våra?
Tveksamt! Min säljare bekräftar att det står februari/mars i hans system också.

av Apjon
PartyNordmann skrev: Tveksamt! Min säljare bekräftar att det står februari/mars i hans system också.

ja då är det bara att hoppas att min säljare inte ljuger om v51 för min del, det räcker med hyrbil i 3 månader......
av Wai
Hej
Jag fick veta av min säljare i går att det står v8 nu istället för v10 så åt rätt håll men långt
från v50 jag hade först. Men han sa också att tiderna han får i datorn inte alltid stämmer
heller så det är väl bar att hoppas på det bästa.
av oykkh
Va inne igår och kikade på Xc60 T8! Va ett enormt tryck på plug in hybriden. Beställde man nu så kommer den i mars.. 7900kr på Privatleasing. Helt ok pris om man kan har ett körmönster och laddmöjligheter så man kan köra det mesta på el. Väntar dock på xc40 plug in hybrid

Skickat från min iPad med Tapatalk
av S80-04
Leverans 28.9 XC60 D4 AWD, beställt 25.4. :D
Användarvisningsbild
av Guligan
S80-04 skrev:Leverans 28.9 XC60 D4 AWD, beställt 25.4. :D
Bra där, jag beställde min V90 den 21/4 och beräknad leverans den 6/10. Var lite sugen på nya XC60 men säljaren varnade för att leveranstiden kunde bli lång på just XC60... :roll:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 234

Dom där sulorna kommer sannolikt inte passa a[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]