Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KnotVillage
Smidigaste sett att montera USB? Har AUX i armstödet. Var USB tillval 2008? Såg att det fanns något som hette DENSIO för typ 4000 men förstod inte om man kunde ha den till Volvos intergrerade.
av Rådlös
Högst troligt tillval, för jag har det inte i min V70 -08. Jag har sett ett fyrkantigt hål i armstödsluckan där en USB-kontakt skulle passa. Men som sagt, den är tom.
av Truckdoktor
Jag eftermonterade Volvos tillbehörssats för ca. 6000:- och har uttag för USB och ipod nu... Mekanikern fick bara programmera om stereon ett par gånger tills den har tagit mjukvaran fö fullt. Innan tappade den inställning för USB ibland...
Sök efter Volvo Accessories och klicka dig fram till rätt ställe sen...

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
av KnotVillage
Ok. Det finns ingen adapter. 6000 känns i mesta laget. Då får jag bränna skivorna istället.
av Schmoyoho
Jag eftermonterade USB+iPod i min bil. Två sladdar för 400+800 kr, styrenhet från bildelsbasen för ca 1400 kr. Mjukvara ca 800 kr. Totalt 3400 kr. Köpte sen en manick som heter tune2air så att jag kan strömma musik över blåtand till iPod-adaptern (gammeldags 30-pin) för ytterligare 1200 kr. Så 4600 kr för att styra musiken med rattknapparna, bläddra i mitt musikbibliotek via stereon (går ej på sensus över blåtand) och dessutom får klart renare ljud än över AUX. Skönt att slippa glömma mobilen och hålla på med sladdar också. Gjorde inköpen utspridda över tid när jag försökte hitta alla delarna billigare så det kändes inte som att det kostade 4600 kr men kan inte påstå jag ångrar det, snarare den bästa uppgraderingen jag gjort.

Får du ngn form av selektgaranti el liknande[…]

Går man in på https://accessories.volv[…]

Dörrlås under vintern.

Hej har en v60 2019 t5 som rullat 9000 mil och int[…]

Har du bytt till en "annan" stol så[…]