- lör 23 sep 2017, 19:46
Camel verkar inte riktigt ha samma syn som dig kring det så du får nog stå för det själv. Även om Camel inte heller verkar hålla med mig heller.
Jag skrev vad jag betalar för. Hur andra väljer att konsumera och betala för sin el kan jag inte riktigt styra.
Med din logik kör t.ex alla disk och tvättmaskiner på kol-el också. Eller egentligen all el i hela Sverige är kol-el, då vi om vi inte hade någon elanvändning hade kunnat exportera alla el... Men det är inte så vi räknar elproduktion och dess utsläpp.
Sverige har väldigt ren elproduktion och vi ökar den om vår förbrukning i landet ökar.
Jag skrev vad jag betalar för. Hur andra väljer att konsumera och betala för sin el kan jag inte riktigt styra.
Med din logik kör t.ex alla disk och tvättmaskiner på kol-el också. Eller egentligen all el i hela Sverige är kol-el, då vi om vi inte hade någon elanvändning hade kunnat exportera alla el... Men det är inte så vi räknar elproduktion och dess utsläpp.
Sverige har väldigt ren elproduktion och vi ökar den om vår förbrukning i landet ökar.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13