Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hoffmeister2
Tjenare! Märkte något skumt på min S60 T6 -11 idag.när bilen var igång och jag öppnade skuffluckan så hörde jag ett surrande, typ elektriskt ljud. Tog bort den lilla täckluckan i inredningen som sitter framför det vänstra bakljuset. Där bakom satt något som såg ut som ett relä som surrade och lät.. pillade lite på det, och till slut upphörde det att låta.. vad kan det varaför något som sitter där?
av least
Hoffmeister2 skrev:Tjenare! Märkte något skumt på min S60 T6 -11 idag.när bilen var igång och jag öppnade skuffluckan så hörde jag ett surrande, typ elektriskt ljud. Tog bort den lilla täckluckan i inredningen som sitter framför det vänstra bakljuset. Där bakom satt något som såg ut som ett relä som surrade och lät.. pillade lite på det, och till slut upphörde det att låta.. vad kan det varaför något som sitter där?
Stäng luckan och backa undan försiktigt...
av Hoffmeister2
least skrev:
Hoffmeister2 skrev:Tjenare! Märkte något skumt på min S60 T6 -11 idag.när bilen var igång och jag öppnade skuffluckan så hörde jag ett surrande, typ elektriskt ljud. Tog bort den lilla täckluckan i inredningen som sitter framför det vänstra bakljuset. Där bakom satt något som såg ut som ett relä som surrade och lät.. pillade lite på det, och till slut upphörde det att låta.. vad kan det varaför något som sitter där?
Stäng luckan och backa undan försiktigt...
Haha ja kanske, fast än har den inte sprängts iaf..

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]