Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Danne63
Säljaren ringde nu på morgonen och sa att den kommit hem.Skulle se om det går att hämta den på fredag annars blir det början på nästa vecka. (D) (P) (B)
av permikael
Nu gick min över till "på väg till handlaren", men fortfarande Vecka 41 eller 4veckor kvar... vi får se :shock:
Användarvisningsbild
av GT-mannen
EbbevonVolvo skrev:Jag är nyfiken på om Transportstyrelsen använder "återvunna" regnummer eller om det är nummer som börjar på Y.
Ni som fått nu nyligen, vad fick ni?
Dom flesta som jag har sett börjar på Y (med YO***** som nyast). Har dock sett några enstaka med återvunna så det är nog hugget som stucket vad det blir.

/Håkan
av permikael
permikael skrev:Nu gick min över till "på väg till handlaren", men fortfarande Vecka 41 eller 4veckor kvar... vi får se :shock:
Nu damp det även ner två mail, först "vi tar hand om din bil" sedan direkt efter "Förbered dig inför leverans" :roll:
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
GT-mannen skrev:
EbbevonVolvo skrev:Jag är nyfiken på om Transportstyrelsen använder "återvunna" regnummer eller om det är nummer som börjar på Y.
Ni som fått nu nyligen, vad fick ni?
Dom flesta som jag har sett börjar på Y (med YO***** som nyast). Har dock sett några enstaka med återvunna så det är nog hugget som stucket vad det blir.

/Håkan
Okay, Tack!
Jag skulle vilja ha YST4** , men sannolikt skulle det vara större chans till en miljon vinst, någonstans. :lol:
Nu får jag nog svaret innom en vecka, även om det tar ett par dagar till innan återförsäljaren har fått bilen klar.
av Danne63
permikael skrev:
permikael skrev:Nu gick min över till "på väg till handlaren", men fortfarande Vecka 41 eller 4veckor kvar... vi får se :shock:
Nu damp det även ner två mail, först "vi tar hand om din bil" sedan direkt efter "Förbered dig inför leverans" :roll:

Jag fick också mail "förbered dig" och hade kunnat hämta den i dag fredag men lite tillhör i sisa minuten gör att det troligtvis blir nästa vecka men säljaren skall vara ledig och jag har beredskap i jobbet och måste vara tillgänglig med kort varsel.Var dit i onsdag då fanns bilen hemma och säljaren sa att jag kunde gå ut och titta men jag vill se den helt klar Samt roligt när han drar av presseningen .Har väntat ett 1/2 år så får en vecka vara ok. (D) (D) (D) vol:-)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Grattis alla ni som är så nära.
Jag "råkade" sälja min V60 idag, så nu börjar det bli bråttom.
av permikael
Nu har min status
"För tillfället kan inte leveransinformation visas i Min Volvo. Kontakta din säljare för aktuell information om din leverans." Någon mer som har detta?
av VildeBill
Det är samma på min bil!
Vet dock att jag har fått min bil till Bilia i Västerås i fredags.
Var där i söndags och frågade om bilen hade kommit hem och hade förväntan om att kanske få kika på den men se det gick inte för säljaren hade inga nycklar dit och så var den ju helt inplastad. :(
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att moto[…]

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]