Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Danne63
permikael skrev:Ni som har fått era bilar bygga nyligen, vilken vecka har ni haft som leveransvecka? är det 38-39?
Ja har skiftat mellan v38-39 .Hade v39 redan i mars ca 10 dagar efter beställning .
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
permikael skrev:Ni som har fått era bilar bygga nyligen, vilken vecka har ni haft som leveransvecka? är det 38-39?
Har haft v. 38 som ändrats till 39 för några veckor sedan. Det ändrades till v.38 i helgen, men idag tillbaka till 39. :???:
Men bilen är byggd.
av permikael
Ah, ok jag har haft w41 sen april, så ganska stor chans att det blir så.
Verkar ju nästan som min blir bland dom sista som rullar av bandet,nu när det enbart är denna veckan dom bygger.. :roll:
av VildeBill
Min har haft 39 som leveransvecka från första början men ändrades till 38 i helgen!
Hoppas bara att det inte ändras tillbaka till 39 igen. Är så djävla trött att åka provisoriska Ford mondeon! Skitbil! :lol:
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
EbbevonVolvo skrev: Har haft v. 38 som ändrats till 39 för några veckor sedan. Det ändrades till v.38 i helgen, men idag tillbaka till 39. :???:
Men bilen är byggd.
Nu tillbaka till v.38. Jag får spader om det ändras till 39 igen. Men allt verkar möjligt. :???:
av permikael
EbbevonVolvo skrev:
EbbevonVolvo skrev: Har haft v. 38 som ändrats till 39 för några veckor sedan. Det ändrades till v.38 i helgen, men idag tillbaka till 39. :???:
Men bilen är byggd.
Nu tillbaka till v.38. Jag får spader om det ändras till 39 igen. Men allt verkar möjligt. :???:
Nu är ju min också byggd men jag har ändå W41, är ju lite konstigt att det skiljer 3 veckor på bara någon dag i produktionen? :shock:
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
permikael skrev:
Nu är ju min också byggd men jag har ändå W41, är ju lite konstigt att det skiljer 3 veckor på bara någon dag i produktionen? :shock:
Bor du så långt ut i urskogen? :lol: :lol:
Jag pratade med min säljare i dag och han trodde på en verklig leverans v40 - 41. Drag ska monteras och levaransavdelningen har fullt upp. Det är leverans av bilar varje dag. Trelleborg är ändå en förhållandevis liten filial som Bilia har. Ystad, där jag bor, är ännu mindre och tillhör Bilbengtsson som väl har tre filialer. Dom kunde inte inte skaka fram T5a när jag helt plötsligt insåg att jag behövde en XC60. :D
av permikael
EbbevonVolvo skrev:
permikael skrev:
Bor du så långt ut i urskogen? :lol: :lol:
Jag pratade med min säljare i dag och han trodde på en verklig leverans v40 - 41. Drag ska monteras och levaransavdelningen har fullt upp. Det är leverans av bilar varje dag. Trelleborg är ändå en förhållandevis liten filial som Bilia har. Ystad, där jag bor, är ännu mindre och tillhör Bilbengtsson som väl har tre filialer. Dom kunde inte inte skaka fram T5a när jag helt plötsligt insåg att jag behövde en XC60. :D

Hehe! Göteborg är väl en ganska stor stad :)
Man skall ju kanske inte lita på veckan som står nu när bilen verkar vara byggd, jag har inte valt drag, tror eventuellt att lastgallret monteras hos ÅF annars skall det bara vara att "ge" mig bilen :)
Vi får la se..
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
permikael skrev:

Hehe! Göteborg är väl en ganska stor stad :)
Man skall ju kanske inte lita på veckan som står nu när bilen verkar vara byggd, jag har inte valt drag, tror eventuellt att lastgallret monteras hos ÅF annars skall det bara vara att "ge" mig bilen :)
Vi får la se..
Göteborg, där landar väl båten från Gent?
Det känns som om du kommer få din bil före mig. :-O)
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 203
AC & kylfläkt

OBS! Viss irioni i ovanstående inlä[…]

Vw passat

Hej. Har en vw passat kombi,2018 bensinare. Som g&[…]

Ovärderlig information! Bra jobbat!.