Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Johannnes
Hej

Jag har en XC90 -18 modell och har problem med att få till musiken att spela via USB och undrar om någon som löst det och kan hjälpa mig.
Till en början så hittades inga låtar på USB stickan och dagen efter när jag pluggade usb sticka igen så hittade den vissa av låtarna. Dock så är alla låtar blandade och inte i närheten av dem mappar jag lagt dem till.
Jag kunde få fram vissa rätt (så att man kunde spela låtarna i rätt ordning) när jag sökte på artist, men det var fåtal.
Musiken som jag har i är blandad från CD och musik från youtube som laddats ner. Musiken från nätet saknas.

Är det någon som kan guida mig hur jag ska lösa problem med musiken som saknas och hur jag kan organisera dem i mappar? Jag är dessutom mac användare om det skulle behövas laddas ner någon program.
Användarvisningsbild
av Spid3r
Det finns en tråd om detta... men jag klistrar in mitt svar från det gamla tråden:
"Jag har sedan tidigare delat upp samlingar i olika mappar på USB-minnet.
När jag skulle spela upp det i min nya S90, gick ingen bra, en massa låtar utan någon bra ordning.
Jag ska tillägga att hela minnet är iordninggjord med Itunes med Artistnamn, låtnamn och Album.
Det jag gjorde är att med ett enkelt program som heter "Oplisker" skapa Spellistor med samma innehåll som respektive mapp.
Sedan i Sense-menyn valde Spellista och då listades samtliga Spellistor jag skapade.
Liten Workaround men det fungerar"
Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]

Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]

Det är 9000 mil intervall på remmen och[…]