Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ArchAngel
20170815_093646_resized[109].jpg
20170815_093646_resized[109].jpg (753.28 KiB) Visad 681 gånger
Hej på er.
Ska ut usb-uttag verkligen se ut så här?
Jag tycker det fattas den där plastbiten i mitten..
Får ingen kontakt med usb-minne, men det funkar att ladda mobilen.
Har testat olika minnen med olika storlekar. Samtliga med bara mp3.
Användarvisningsbild
av apersson850
Den är kvaddad. Man kan nog se var plastbiten skulle suttit, som några mattare, skrovliga små fyrkanter i övre delen av uttaget på bilden. Att det fungerar att ladda mobilen är ren tur. Den stöter väl mot resterna av kontakterna i uttaget.
av Schmoyoho
Ganska säker på att uttaget går att byta. Om du är händig och har 2 h till över så är det inte så svårt att demontera mittkonsollen, lite pilligt om man inte gjort det tidigare. Annars kan du ju åka in på Volvo och fråga vad de vill ha för det.
av ArchAngel
Det var det ja misstänkte.. Har aldrig sett ett uttag som det ut så Får beställa ett nytt. Tack för hjälpen!

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
av HaraldD
ArchAngel skrev:Det var det ja misstänkte.. Har aldrig sett ett uttag som det ut så Bild Får beställa ett nytt. Tack för hjälpen!

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Hei

Har akkurat samme problem. Fint om du kan oppdatere med arbeidsbeskrivelse og delenr når du har byttet USB-kontakten

Hilsen
Harald D
Norge
av HaraldD
Schmoyoho skrev:Ganska säker på att uttaget går att byta. Om du är händig och har 2 h till över så är det inte så svårt att demontera mittkonsollen, lite pilligt om man inte gjort det tidigare. Annars kan du ju åka in på Volvo och fråga vad de vill ha för det.
Hei

Finnes det en arbeidsbeskrivelse på hvordan man demonterer "armlen-konsollen" for å bytte USB-kontakten?

Hilsen
Harald D
Norge

Får du ngn form av selektgaranti el liknande[…]

Går man in på https://accessories.volv[…]

Dörrlås under vintern.

Hej har en v60 2019 t5 som rullat 9000 mil och int[…]

Har du bytt till en "annan" stol så[…]