Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av carona
Har nyligen köpt en v70 2,5T 2004 larmet har inte fungerat sen jag köpte den. Jag undra om någon har varit med om att det inte stå något felmeddelande i displayen som jag inte sett sen jag köpte bilen men jag har för mig att det stod något felmeddelande om sirenen när en kompis läste av felkoderna jag hann inte att läsa av dom för att han raderade dom så nu får jag inga felkoder. nu har jag skaffat vida och är inte så bra att hitta i Vida får inga felkoder. Så nu undra jag om man kan enbart läsa av larmet?? Jag har läst allt som stå om larmet i forumet men inte hittat något om mitt problem Kan det vara sirenen som ställer till detta??? skulle vara glad om någon kunde ge mig ett tips om det, för att det finns många med bra kunskap på detta forum.
Användarvisningsbild
av Frrla
De kan inte vara så mycket mer än ditt kretskort i syrenen fått stå offer för batterisyra precis som i princip alla andra när de börjar bli 10år+. Gör som mig. Plocka ut och ta isär, gör rent å sätt i nytt batteri

Vad får du för felkoder? Har du provat […]

@fjohan82 , Du kör vidare något å[…]

Bensinpriser v2

@Derank , Drivmedel, mjölkpriset samt rä[…]

Standby S09 sirenförstärkare

Baserat på bilden av adapterkabeln för […]