- tor 10 aug 2017, 20:14
Som sagt autobromsen vid adaptiv farthållare. Så på min bil och de V90 jag har provkört. Helt normalt och jag har vant mig.
Moderator: Moderatorer
volvojesus skrev:Det är en bromstryckledning som orsakar oljudet nära bromscylindern, för XC90 finns det redan nytt material som löser problemet, för S90/V90 kommer det en nytt material omkring vecka 46.Blir det en återkallelse då?
volvojesus skrev:Det är en bromstryckledning som orsakar oljudet nära bromscylindern, för XC90 finns det redan nytt material som löser problemet, för S90/V90 kommer det en nytt material omkring vecka 46.Tack för fint inspel! Du råkar inte ha tillgång till TJ-nummer?
fmcarv skrev:Det här inget med säkerhet att göra så det är nog uteslutet med återkallelse. De kunder som klagar på det kan nog få det åtgärdat skulle jag tro.volvojesus skrev:Det är en bromstryckledning som orsakar oljudet nära bromscylindern, för XC90 finns det redan nytt material som löser problemet, för S90/V90 kommer det en nytt material omkring vecka 46.Blir det en återkallelse då?
Sleeper skrev:Hur gick det med bilen? Löste de missljudet?volvojesus skrev:Det är en bromstryckledning som orsakar oljudet nära bromscylindern, för XC90 finns det redan nytt material som löser problemet, för S90/V90 kommer det en nytt material omkring vecka 46.Tack för fint inspel! Du råkar inte ha tillgång till TJ-nummer?
Jag tar med mig detta till min tekniker på måndag. Återkommer med resultat!
12.000mil så är den knappt inkörd.[…]
Dina frågor kan du också pröva a[…]