Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Borlin
Känns som något hänt, hittills har det funkat hyfsat men nu när jag ger ett kommando får jag till svar; "Vad vill du göra?"
Jag repeterar mitt kommando men får bara underliga förslag som inte är i närheten av det jag vill.
Användarvisningsbild
av Robbi
Borlin skrev:Känns som något hänt, hittills har det funkat hyfsat men nu när jag ger ett kommando får jag till svar; "Vad vill du göra?"
Jag repeterar mitt kommando men får bara underliga förslag som inte är i närheten av det jag vill.
Har du varit utomlands kan sökområdet ha blivit omställt. Gör en manuell inknappning och se till att det står Sverige som land.
Användarvisningsbild
av Borlin
Robbi skrev:
Borlin skrev:Känns som något hänt, hittills har det funkat hyfsat men nu när jag ger ett kommando får jag till svar; "Vad vill du göra?"
Har du varit utomlands kan sökområdet ha blivit omställt. Gör en manuell inknappning och se till att det står Sverige som land.
Nej, inte varit utomlands. Det krånglar när jag skall ringa upp folk, välja musik eller ge en adress. Inte hela tiden men minst varannan gång vilket räcker för att man skall ledsna och gå manuellt.

18k mil / 10år det som inträffar f&o[…]

Bytt lufttemperaturgivare (Fenix ​​5.2). Mitt p&ar[…]

Hej! Jag har en Volvo S60 T5 från 2008 som h[…]

..eller att kabeln tlll endera ABS-givaren på[…]